تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نویسنده بازی‌های Half-Life 2 و Left 4 Dead از کمپانی ولو جدا شد

نویسنده بازی‌های Half-Life 2 و Left 4 Dead از کمپانی ولو جدا شد

اریک ولپو، نویسنده کهنه‌کار کمپانی ولو که در بازی‌هایی همچون Half-Life و Left 4 Dead شرکت داشته، به تازگی اعلام کرده که از این کمپانی جدا شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

اریک ولپو در سال ۲۰۰۴ به کمپانی ولو پیوست و در طول حضورش نویسنده بازی‌های Left 4 Dead، قسمت‌های اول و دوم Half-Life 2 و Portal بوده است.  پیش از آن وی در استودیو Double-Fine دستیار نویسنده بازی مستقل Pychonauts بود. پیش‌تر نیز ولپو به عنوان نویسنده سایت گیمینگ Old Man Murray مشغول به کار بوده است.

 

اریک ولپو به تازگی اعلام کرد که از کمپانی ولو جدا شده و در پروژه ساخت بازی Psychonauts 2 فعالیت می‌کند. هنوز علت جدایی ولپو از این کمپانی مشخص نیست. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نویسنده بازی‌های Half-Life 2 و Left 4 Dead از کمپانی ولو جدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..