تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فروش بازی Ark: Survival Evolved پلی‌استیشن 4 در دو ماه به ۱ میلیون نسخه رسید

آمار فروش بازی Ark: Survival Evolved پلی‌استیشن 4 در دو ماه به ۱ میلیون نسخه رسید

بازی پرطرفدار Ark: Survival Evolved در آذرماه برای کاربران پلی‌استیشن 4 عرضه شد و طی همین مدت زمان نسبتا کوتاه، بیش از ۱ میلیون نسخه به فروش رفته است. این بازی شبیه‌ساز، شما را به همراه دیگر بازیکنان به عصر دایناسورها برده تا با جمع‌آوری منابع بتوانید از محیط پیرامون خود نجات یابید. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

 

فروش ۱ میلیون نسخه‌ای این بازی آن هم کمتر از دو ماه بر روی پلی‌استیشن 4 حکایت از موفقیت این بازی دارد. حالا با انتشار این آمار، فروش کلی بازی Ark: Survival Evolved به ۷ میلیون نسخه می‌رسد. این بازی پیش از این برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شده بود. براساس آمار منتشر شده، بازی مورد بحث بر روی پلتفرم پی‌سی ۴.۵ میلیون نسخه فروش داشته و تا شهریورماه سال گذشته، بر روی ایکس‌باکس وان ۱.۵ میلیون نسخه فروش داشته است.


استودیوی وایلد‌کارد، ضمن تشکر از کاربران برای استقبال بی‌نظیر آن‌ها از این بازی اعلام کرد که همچنان به پشتیبانی اثر پرطرفدار خود و انتشار بروزرسانی‌های جدید ادامه خواهند داد. این بازی به تازگی بروزرسانی ۲۵۴ام خود را بر روی رایانه‌های شخصی دریافت کرده و قرار است به زودی برای کنسول‌های بازی نیز منتشر شود.

ARk

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فروش بازی Ark: Survival Evolved پلی‌استیشن 4 در دو ماه به ۱ میلیون نسخه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..