تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره استعداديابی ورزش همگانی در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:مراسم افتتاحیه جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش در قم با حضور معاون مدیر کل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، مسوولان استان، روسا و نایب رئیسان هیأت‌های ورزشی قم، خانواده‌ها و استعدادهای آینده‌دار ورزش برگزار شد.

وی افزود:مراسم افتتاحیه جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش در قم با همت تمام همکاران پرتلاش در حوزه معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و به صورت برنامه‌ریزی شده ادامه خواهد داشت.

عابدی در ادامه گفت: این مراسم با حضور بیش از 500 نفر شرکت کننده و علاقمند به ورزش در رشته‌های مختلف نظیر جودو، تکواندو، شطرنج، تیراندازی با کمان و سپک تاکرا در حالی برگزار شد که خانواده‌های ورزشکاران شاهد هنرنمایی فرزندان خود همراه با برنامه‌های متنوع بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و نمایش ورزشکاران مستعد و نخبه هر پنج رشته، از جمله بخش‌های مختلف این مراسم بود اما در حقیقت به دنبال این بودیم که نشان دهیم قم در رشته‌های مختلف توانمندی و استعداد بالایی دارد و مربیان با دانش و دلسوز این رشته برای این مهم تلاش زیادی انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: بخش‌های مختلف نظیر گروه توسعه ورزش همگانی، گروه توسعه ورزش قهرمانی، کارشناسان ورزش همگانی و قهرمانی و دیگر عزیزان در این اداره کل در کنار هیئت‌های ورزشی مختلف هستند و یقینا هدف از این استعدادیابی رشد و توسعه ورزش قم در هر دو بخش همگانی و قهرمانی است.

عابدی در ادامه با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم یک سایت مرجع است، تصریح کرد: خانواده‌ها و شهروندان قمی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های استعدادیابی به این پایگاه یا همکاران ما در حوزه معاونت ورزش مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره استعداديابی ورزش همگانی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..