تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف تکان دهنده یک داعشی به آزار جنسی 200 زن

یک عضو داعشی که در کرکوک دستگیر شد اعتراف کرد پس از پیوستن به این گروه تروریستی،نزدیک به 500 نفر را کشته و 200 زن عراقی را مورد آزار جنسی قرار داده است.

قتل و آزار جنسی عراقی‌ها توسط داعش

اظهارات تکان دهنده یک عضو گروه تروریستی داعش درباره قتل و آزار جنسی عراقی‌ها توسط داعش، گوشه‌ای از جنایات و قساوت‌های این گروه تروریستی را نمایان کرده است.خبرگزاری رویترز مصاحبه‌ای با یکی از اعضای داعش که چندی قبل در عملیات نیروهای پیشمرگه و کرد عراقی در کرکوک بازداشت شده، ترتیب داده است.

به گفته این رسانه انگلیسی، طی این عملیات 99 غیرنظامی عراقی و اعضای نیروهای امنیتی منطقه کرستان عراق به همراه 63 داعشی کشته شدند.

«عمار حسین» تروریست داعشی که اکنون 22 ساله است، از آن زمان در زندان به سر می‌برد و مقامات امنیتی اقلیم کردستان عراق به رویترز اجازه و دسترسی مصاحبه با او را دادند.

این عضو داعشی به رویترز گفته است که در سال 2013 به داعش پیوسته و از آن زمان حدود 500 نفر را به قتل رسانده و بیش از 200 زن عراقی که عمدتا جزو اقلیتهای مذهبی از قبیل ایزدی‌ها بودند را مورد آزار جنسی قرار داد.

او با دفاع از قساوتش در کشتن و آزار جنسی تاکید کرده که فرماندهان و امرای داعشی به او و دیگر هم قطارانش برای چنین اقداماتی چراغ سبز داده بودند.

این عضو گروه تروریستی داعش، حتی آزار جنسی به زنان ایزدی را «امری عادی و طبیعی» خوانده است.

او به رویترز گفته است که در سن 14 سالگی از سوی یک مبلغ مذهبی ابتدا به عضویت القاعده درآمده و در سال 2013 به داعش پیوسته است.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف تکان دهنده یک داعشی به آزار جنسی 200 زن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..