تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر ورود تبلت اندرویدی با نام «کداک» در بازارهای جهانی باشید

کداک اعلام کرد که با امضای قرار داد با شرکت Archos تصمیم به ساخت تبلت با نام و برند کداک گرفته است. شرکت ARCHOS از جمله شرکت‌های خوش نام و قدرتمند تولید کننده قطعات الکترونیک در اروپا است که در کشور فرانسه کار و فعالیت می‌کند. این شرکت فرانسوی در حال حاضر نیز مشغول تولید تعدادی تبلت اندرویدی است.

تبلتی که قرار است شرکت ARCHOS برای کداک بسازد در تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی موجود خواهد شد و از آن جا که کداک جزو برندهای شناخته شده و مطرح در زمینه دوربین عکاسی است می‌توان فرض کرد که تبلتی که از سوی این شرکت عرضه خواهد شد می‌تواند از نظر دوربین کارآیی فوق‌العاده‌ای داشته باشد اما این تبلت‌ها ظاهرا قرار نیست تا از این نظر تفاوت چندان با دیگر تبلت‌ها بکند.

کداک در بیانیه خود در این باره آورده است:

«کداک تمایل و علاقع وافری به تولید و توسعه تبلت با نام و برند این شرکت دارد و از هم‌اکنون تلاش و کوشش خود را برای رساندن این تبلت‌ها به دست کاربران و علاقه‌مندان آغاز کرده است. در این زمینه افتخار این را داریم تا با شرکتی مانند ARCHOS برای اعتباربخشی دوچندان به نام خود همکاری کنیم. این شرکت فرانسوی که در نوع خود برند به شمار می‌آید نخستین شرکتی است که در سال ۲۰۰۹ برای گوگل اندروید تبلت ساخته است. بنابراین نقش اساسی و کلیدی در بازار تبلت اروپا بر عهده دارد.»

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر ورود تبلت اندرویدی با نام «کداک» در بازارهای جهانی باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..