تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری که دونالد ترامپ را خوار کرد

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاست های خارجی دونالد ترامپ نه‌تنها در بیرون از مرز‌های آمریکا بلکه در داخل این کشور نیز مخالفت‌های زیادی را برانگیخته است.

میلیاردر آمریکایی که به صندلی ریاست یک به 99 درصدی آمریکا رسیده است از ابتدای اعلام نتایج شاهد شورش آمریکایی‌ها بود. در چند هفته‌ای که از ورود ترامپ به کاخ سفید می‌گذرد روزی نبوده که وی حاشیه‌ای جدید در آمریکا ایجاد نکند. در صورتی که یکی از شعارهای وی بازگشت ثبات و آرامش به کشورش بود.

مردم آمریکا با استفاده از هر روشی دست به تخریب رئیس جمهور منتخب خود می‌زنند. آمریکایی‌ها با استفاده از ترفندهای مختلف و فتوشاپ سعی در انتقاد از سیاست‌های ترامپ دارند. تصاویری که مشاهده می کنید عواقب کوته‌فکری رئیس جمهور نوپای آمریکا را در بین افکار عمومی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری که دونالد ترامپ را خوار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..