تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهایی از وابستگی نفتی بدست منابع مالیاتی محقق می شود

وی با بیان اینکه منابع نفتی و مالیاتی دو منبع اصلی درامدی کشور است،افزود:برای رفع وابستگی نفتی باید به منابع مالیاتی کشور رو آوریم،اگرقانون جامع مالیاتی را اصلاح و آن را دقیقا اجراکنیم این مهم به تحقق خواهد پیوست.

حسینی شاهرودی تصریح کرد:برای روی آوردن به منابع مالیاتی هم باید از سامانه جامع و نظام مکانیزاسیون ،نرم افزارهایی جاری در حوزه بانک مرکزی و اقتصاد و دارایی استفاده کرد،همچنین باید از فرار مالیاتی جلوگیری و مودیان جدیدی که سالها فرار مالیاتی داشتند شناسایی کرد چراکه اینها خود منابع کلانی را متوجه درآمد کشور می کنند.

وی بیان داشت:طبق گفته غالب کارشناسان اقتصادی و مالیاتی  اعداد و ارقام مربوط به منابع مالیاتی می تواند کشور را از درامد نفتی بی نیاز کند.

دبیر کمیسیون اقتصادی گفت:درآمد مالیاتی کشور پنهانی و نامشهود است اما به راحتی قابل کشف بوده و بهترین راهکار برای رهایی از وابستگی نفتی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهایی از وابستگی نفتی بدست منابع مالیاتی محقق می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..