تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامبربچ در The Child In Time نقش‌آفرینی می‌کند

کد خبر: ۴۸۲۲۲۹

۷۷  بازدید

ندیکت کامبربرچ (Benedict Cumberbatch) بار دیگر با دو استودیوی BBC One و Masterpiece برای ساخت فیلمی اقتباسی از یکی دیگر از کتابهای نویسنده‌ی Atonment «تاوان»، یعنی این مک ایون (Ian McEwan)، همکاری خواهد کرد.

وب سایت سینما گیمفا: بندیکت کامبربرچ (Benedict Cumberbatch) بار دیگر با دو استودیوی BBC One و Masterpiece برای ساخت فیلمی اقتباسی از یکی دیگر از کتابهای نویسنده‌ی Atonment «تاوان»، یعنی این مک ایون (Ian McEwan)، همکاری خواهد کرد. دو استودیوی مذکور قرار است فیلمی تلویزیونی از نوشته‌ی دیگر ایان، یعنی The Child In Time «کودک در زمان» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده است، بسازند.

بندیکت کامبربچ در فیلم The Child In Time نقش‌آفرینی می‌کند

کامبربچ در این فیلم عهده‌دار ایفای نقش استفان لوئیس (Stephen Lewis)، نویسنده‌ای موفق در زمینه‌ی کتابهای کودکان، است که ناگهان دختر خود را از دست می‌دهد و این حادثه‌ی دلخراش وی و زندگیش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پرسش‌های فراوانی را برای وی مطرح می‌کند.

این فیلم بخش تاریک یک ازدواج ویران شده را به نمایش می‌گذارد که با از دست دادن کودک خانواده نمایان می‌شود. استفان و همسرش که از یکدیگر جدا شده‌اند با فقدان کودکشان، غم و اندوه فراوانی را تحمل می‌کنند.

کامبربچ با استودیوی SunnyMarch TV خود جزوی از تیم اجرایی این اقتباس تلویزیونی خواهد بود و با Pinewood Television همکاری خواهد کرد. جولیان فارینو (Julian Farino) وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

کامبربچ در حال حاضر در فیلم The Current War «جنگ کنونی» ایفای نقش می‌کند. وی در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز برای بازی در نقش استفان استرنج/دکتر استرنج حضور دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامبربچ در The Child In Time نقش‌آفرینی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..