تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های کشور

در حال حاضر غیر از فرودگاه رشت، همه فرودگاه‌های کشور باز است و پرواز در آنها انجام می‌شود، در فرودگاه رشت به دلیل ادامه بارندگی‌ها و بارش برف، پرواز‌ها امروز انجام نمی‌شود.

صراط: در حال حاضر غیر از فرودگاه رشت، همه فرودگاه‌های کشور باز است و پرواز در آنها انجام می‌شود، در فرودگاه رشت به دلیل ادامه بارندگی‌ها و بارش برف، پرواز‌ها امروز انجام نمی‌شود.

به گزارش فارس، امروز و تا این لحظه، پرواز در همه فرودگاه‌ها غیر از فرودگاه رشت در حال انجام است.
 
در فرودگاه رشت، پرواز‌‌ها به دلیل بارش برف و باران، تا اطلاع ‌بعدی انجام‌ نمی‌شود؛ ارتفاع برف در فرودگاه رشت تا ساعت مخابره خبر به بیش از یک متر رسیده است‌.
 
در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز روز گذشته با وجود بارش فراوان برف و باران پروازهای از حدود ساعت 11 ظهر تا ساعت 19:30 ‌انجام‌ شد و پس از آن امکان انجام پروازها از نظر ایمنی فراهم نبود، اما در حال حاضر باند فرودگاه مشهد باز است.
 
‌از هموطنان ‌درخواست می شود ‌با توجه به ناپایداری شرایط جوی و بارش برف و باران و متغیر بودن وضعیت جوی در برخی مناطق کشور، قبل از حضور در فرودگاه‌ها، ضمن تماس با اطلاعات پرواز فرودگاه مورد نظر، تغییرات احتمالی در برنامه پروازی خود را دریافت و برابر آن، برنامه‌ریزی ‌کنند.
 
‌مسافران‌ پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره 199 تماس بگیرند و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
 
مسافران فرودگاه امام نیز از طریق شماره 09633 می‌توانند وضعیت پرواز خود را جویا شوند.
 
طبق اعلام شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران بقیه فرودگاه‌های کشور عملیاتی است و برای مقابله با شرایط جوی نامناسب در آمادگی کامل هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..