تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خوب، بد، جلف»؛ مثلثی که می‌فروشد

فروش فیلم «مبارک» که حوزه هنری پخش آن را برعهده دارد در تهران به فروش 185 میلیون تومان رسید . این فیلم که نخستین اثر رئال انیمیشن سینمای ایران است به نویسندگی بهروز واثقی، کارگردانی محمدرضا نجفی امامی و تهیه‌کنندگی آقایان علی نجفی امامی و علی پایاب روی پرده سینماهاست.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - با اتمام جشنواره سی و پنجم فیلم فجر اکران رنگ و شکل دیگری به خود گرفت. فیلم‌های سال 96 و فیلم‌هایی که اکران نشده بودند وارد کورس رقابت شدند تا اکران رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد به شکلی که با اکران فیلم کمدی «خوب بد جلف» از روز چهارشنبه روزهای پر رونق سالن‌های سینما در سال جدید آغاز شد.


«خوب بد جلف» که هدایت‌فیلم پخش آن را برعهده دارد، با شروع خوبی در تهران و برخی از شهرستان‌ها مواجه شد و روز چهارشنبه با فروش 105 میلیون تومان و پنجشنبه با فروش 190 میلیون تومان در تهران روبه‌رو شد. این فیلم در شهرستان‌ها هم با اقبال خوبی مواجه شد و در 10 سالن شهرستان به فروش 85 میلیون تومان رسید.  فروش کل فیلم ظرف دو روز 380 میلیون تومان شد که به نظر می‌رسد با فروش روز جمعه نیم میلیاردی شود. این فیلم در ژانر کمدی است و کارگردانی و نویسندگی آن را آقای پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی آن را آقایان محسن چگینی و عبدالله اسکندری برعهده دارند.

«خوب، بد، جلف»؛ مثلثی که می‌فروشد 


آقایان پژمان جمشیدی، حمید فرخ‌نژاد، مانی حقیقی، بیژن امکانیان، سام درخشانی، امیر مهدی ژوله، محراب قاسم‌خانی، پیمان قاسم‌خانی، علی اوجی و خانم‌ها ویشکا آسایش، آزاده صمدی و نیوشا ضیغمی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.«خوب بد جلف» جزو سه فیلم برتر آرای مردمی در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است.


فیلم «ماحی» با دفتر پخش قاب آسمان ظرف 3 روز به فروش 40 میلیون تومان در تهران و دو شهرستان که یکی از آنها مشهد است دست یافته است.  این اثر به کارگردانی و نویسندگی آقای داوود خیام و تهیه‌کنندگی آقای جواد نوروزبیگی است که بازیگرانی چون آقایان مهران احمدی، همایون ارشادی و خانم آنا نعمتی در این فیلم حضور دارند.

فیلم‌های حوزه هنری


فروش فیلم «مبارک» که حوزه هنری پخش آن را برعهده دارد در تهران به فروش 185 میلیون تومان رسید . این فیلم که نخستین اثر رئال انیمیشن سینمای ایران است به نویسندگی بهروز واثقی، کارگردانی محمدرضا نجفی امامی و تهیه‌کنندگی آقایان علی نجفی امامی و علی پایاب روی پرده سینماهاست.  در «مبارک» خانم النازشاکردوست و آقای امیر رهبری بازی می‌کنند.


«جشن تولد» به فروش 1 میلیون و 400 هزار تومان ظرف روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه رسید.این اثر به کارگردانی و نویسندگی عباس لاجوردی محصول سال ۱۳۹۴ برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود.این فیلم داستان خانواده اهل سوریه را روایت می‌کند و بازیگران ایرانی این فیلم آقایان علیرام نورایی و احمد کاوری هستند.

فیلم‌هایی که به آخر اکران می‌رسند


«سلام بمبئی» به کارگردانی آقای قربان محمدپور و تهیه کنندگی آقای جواد نوروزبیگی با فروش 14 میلیارد و 50 میلیون تومان روبه‌رو شد.این فیلم با هزینه ساخت، اکران خصوصی جنجال برانگیز، فروش بلیت‌های 300 هزار تومانی، ورود بازیگران هندی به ایران، برپا کردن انواع مراسم و همچنین نسخه خارجی اکران خود پیش از جشنواره سی وپنجم فیلم فجر که روی آن کلمه بدون سانسور نقش بسته بود خبرساز بود در آخرین اقدام با نسخه فارسی و حضور گویندگانی چون چنگیز جلیلوند و خسرو خسرو شاهی اقدام به اکران کرده و خبر ساز شد.

فیلم «هفت ماهگی» که دفتر فیلمیران پخش آن را برعهده دارد بعد از جشنواره باز هم توانست نظر مخاطب را جلب کند و اینک با فروش 2 میلیارد و 500 میلیون مواجه شد.
این فیلم به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی آقای منصور لشکری قوچانی است که در آن بین دو خانواده طبقه متوسط شهری اختلافی رخ می‌دهد که برای رفع اختلاف‌ها با نظرهای گوناگونی مواجه هستند.

در هفت ماهگی آقایان حامد بهداد، احمد مهران‌فر، محمدرضا علیمردانی، رضا بهبودی و خانم‌ها باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی و فرشته صدر عرفایی بازی می‌کنند.
این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده بود.


«جنجال در عروسی» به کارگردانی آقای سید رضا خطیبی و تهیه‌کنندگی آقای محمد احمدی در ژانر کودک و نوجوان است دراین هفته به فروش 1 میلیارد و 300 میلیون رسیده است.


«چهار اصفهانی در بغداد» به تهیه‌کنندگی آقای داریوش بابائیان و کارگردانی آقای محمدرضا ممتاز فیلمی با محوریت دفاع مقدس است. در این فیلم بازیگرانی چون آقایان اکبر عبدی، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرندنیا، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی و خانم‌ها نسرین مقانلو، کیمیا بابائیان، پوراندخت مهیمن و فرید فرده‌ای در این فیلم حضور دارند.این فیلم در این هفته به فروش 1 میلیارد و 240 میلیون تومان رسیده است.


«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» که سیمای مهر پخش آن را برعهده دارد، در شهرستان‌ها به فروش 205 میلیون تومان رسید. در شهرستان‌ها این فیلم 15 سالن در اختیاردارد برخی از شهرها هم در نوبت اکران فیلم هستند که در هفته جاری پخش آن در برخی سالن‌های شهرستان آغاز می‌شود. فیلم در تهران به فروش 610 میلیون تومان در 12 سالن سینما دست یافت . با وجود زمان اکران نامناسب فیلم و شروع اکران تنها با 5 سالن فروش فیلم به 815 میلیون تومان رسیده است.

دست و پا زدن‌هایی که ادامه دارد


فیلم «مشکل گیتی» در شهرستان‌ها به اکران خود ادامه می‌دهد و به فروش 980 میلیون تومان رسید. «وارونگی» به کارگردانی آقای بهنام بهزادی با اقبال خوبی مواجه شد و هم اینک به فروش 830 میلیون تومان رسید.«گیتا» به کارگردانی آقای مسعود مددی 470 میلیون تومان فروخته است. این فیلم به کارگردانی آقای حمیدرضا قربانی، نویسندگی خانم آزیتا ایرایی و تهیه‌کنندگی آقای سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود.

ناامیدان اکران


«ما همه گناهکاریم» به کارگردانی آقای حسن ناظر و تهیه‌کنندگی آقای محسن مسافرچی زندگی فرهاد است که برای درمان دخترش به پول زیادی احتیاج دارد و حاضر است برای تهیه این پول هر چیزی حتی خودش را بفروشد. آقایان امیر آقایی، همایون ارشادی، مهدی سلوکی، مجید شهریاری، بهرام ابراهیمی، مهران رجبی، امیر حسین مدرس، علی عمرانی و خانم‌ها نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی و فریبا طالبی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم به فروش 260 میلیون تومان رسیده است.«شاباش» ساخته آقای حامد کلاهداری نیز پس از 16 روز نمایش به فروش 450 میلیون تومان رسیده است.


این فیلم داستان زندگی حاج احمد عباچی را روایت می‌کند که پول پیش خانه‌اش را در عروسی خواهرزاده‌اش شاباش می‌دهد. در این فیلم بازیگرانی چون آقایان اکبرعبدی، کامبیز دیرباز، رضا رویگری و خانم‌ها مرجانه گلچین و سارا خوئینی‌ها حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خوب، بد، جلف»؛ مثلثی که می‌فروشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..