تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتقد سازمان حفاظت از محیط‌زیست آمریکا رئیس آن شد

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، اسکات پروییت که از منتقدان سرسخت سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا بود اکنون در دولت ترامپ هدایت این سازمان را به عهده گرفته است.

او عصر جمعه به عنوان رئیس این سازمان سوگند یاد کرد.

به گزارش وب سایت بی بی سی، سنای آمریکا پیشتر علیرغم تلاش دمکرات ها برای به تاخیر انداختن تایید نامزدی او با اختلاف کم ۵۲ رای در مقابل ۴۶ رای صلاحیت او را تایید کرده بود.

روز پنجشبنه یک قاضی در اوکلاهما به او دستور داد تا سه شنبه آینده ایمیل‌هایی که با مدیران شرکت های نفت و گاز مبادله کرده بود را منتشر کند.

دمکرات ها می‌گویند که او بیش از حد به شرکت های انرژی نزدیک است بنابراین شایستگی هدایت سازمان حافظت از محیط زیست را ندارد.

آنها می خواستند نامزدی او تا زمانی که ایمیل‌هایش را منتشر نکرده به رای گذاشته نشود. آن ایمیل‌ها زمانی که او دادستان کل اوکلاهما بود مبادله شده بود.

با این حال جمهوری خواهان جلسه رای گیری را روز جمعه برگزار کردند.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتقد سازمان حفاظت از محیط‌زیست آمریکا رئیس آن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..