تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هراز باز است

محور هراز باز است .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز که به علت کولاک شدید بسته شده بود هم اکنون باز است و تردد وسایل نقلیه با تجهیزات زمستانی در آن ‌تقریبا روان است .

 سرهنگ محبی با این حال از رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی به خصوص جاده هراز را دارند خواست تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند .

گزارش ها حاکیست بارش برف و کولاک شدید در محور امین آباد فیروزکوه همچنان ادامه دارد .

فرمانده پلیس راه فیروزکوه نیز گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در محورامین آباد فیروزکوه تردد خودروها در این محور به کندی صورت 

می گیرد و از هموطنان درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت تردد استفاده از زنجیر چرخ ضروری است. 

همچنین به دلیل برف و کولاک شدید در محور گدوک تردد تریلر تا اطلاع ثانوی ممنوع است . 

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران امروز اعلام کرد ، بدلیل بارش برف ، برودت هوا و یخبندان 

همه پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی آموزش و پرورش پردیس ، رودهن ، دماوند ، فیروزکوه ،ملارد و شهریار در نوبت صبح امروز تعطیل است .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هراز باز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..