تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش اورژانس ۱۱۵ سرخس برای نجات جان مادران باردار+تصاویر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد برغمدی ناظر اورژانس ۱۱۵ سرخس گفت: با اعلام گزارش خبری مبنی بر شرایط ویژه برای مادر باردار در روستای شیرتپه سرخس مرکز اورژانس ۱۱۵ پل خاتون سرخس به محل اعزام شد.تلاش اورژانس ۱۱۵ سرخس برای نجات جان مادران باردار+تصاویر
وی افزود: پس طی یک ساعت تلاش در محور روستایی شیرتپه اورژانس در محل حاضر و عملیات انتقال مادر باردار به بیمارستان سرخس آغاز می‌شود.

ناظر اورژانس ۱۱۵ سرخس گفت: محور روستایی شیرتپه به سرخس فاصله‌ای ۶۰ کیلومتری دارد و با گذشت حدود ۶ ساعت تلاش مادر باردار به بیمارستان لقمان حکیم سرخس می‌رسد.

محمد برغمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مادر باردار به سلامت به بیمارستان انتقال یافته و تلاش پزشکان برای مادر و نوزاد ادامه دارد.

تلاش اورژانس ۱۱۵ سرخس برای نجات جان مادران باردار+تصاویر
وی گفت::همچنین با اعلام گزارشی مبنی بر گیر افتادن آمبولانس ۱۱۵ روستای گنبدلی سرخس و مادر باردار در برف و کولاک، آمبولانس ۱۱۵ اورژانس گنبدلی سرخس در برف و کولاک گیر میکند و با پیگیری‌های دستگاه‌های ذیربط یک دستگاه خودروی شاسی بلند بهمراه تیم پزشکی به محل اعزام می‌شود و خودروی آمبولانس را یدک میکند.تلاش اورژانس ۱۱۵ سرخس برای نجات جان مادران باردار+تصاویر
ناظر اورژانس ۱۱۵ سرخس افزود: آمبولانس و مادر باردار پس از گیر افتادن در برف و کولاک با امداد رسانی خودروی دیگربه بیمارستان لقمان حکیم سرخس رسیدند.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش اورژانس ۱۱۵ سرخس برای نجات جان مادران باردار+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..