تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلابی گری اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف است

ساعت: 10:02 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1041830

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور:

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور انقلابی گری را اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف دانست، گفت: نسخه کلیدی حل مشکلات کشور انقلابی و جهادی بودن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار محمد تقی اوصانلو شامگاه جمعه در مراسم شب خاطره شهدای غواص با بیان اینکه شهدا در این جلسات حضور دارند و صحبت کردن در محضر شهدا سخت است، اظهار داشت: غواصان در دفاع ‌مقدس بسیار مظلوم بودند، همچنان که حالا هم یاد آنها مظلوم است، دلیلش هم شاید این باشد که مردم کمتر در جریان کار آنان قرار می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه باید بدانیم شهادت غواصان در جبهه ‌های جنگ بسیار مظلوم بودند و غواص باید عملیاتی که در آن قرار داشتند به صورت مخفیانه و به دور از دید دشمنان انجام می دادند، افزود: بنابراین اگر مورد اصابت تیرهای نیز قرار می گیرفتند، آخ هم نمی‌گفتند تا ستون لو نرود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه اهمیت عملیات آبی می‌طلبید تا بهترین غواصان موجود در جبهه به همراه بهترین جمع از بین نیروهای داوطلب در مدت زمان بسیار کمی، بهترین آموزش‌ها را ببینند تا بتوانند برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، به رود های خروشان وارد شوند، گفت: در زمان آموزش غواصان، 97 درصد از رزمندگان جنگ حتی شنا نیز بلد نبودند.

سردار اوصانلو با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هر زمان که صحبت از شهادت به میان می‌آمد، چهره همه رزمندگان تغییر پیدا کرده و شاد می‌شدند، گفت: رزمندگان در زمان دفاع مقدس برای شهادت لحظه شماری می کردند.

وی انقلابی گری را اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف دانست، تصریح کرد: نسخه کلیدی حل مشکلات کشور انقلابی و جهادی بودن است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه بزرگی به داشتن و یا نداشتن مسئولیت در پست های مختلف اداری نیست، بیان کرد: متاسفانه محافظه کاری باعث شده افرادی خود را انقلابی در جامعه معرفی نکنند.

سردار اوصانلو نقطه مقابل انقلابی گری و کار جهادی را محافظه کاری بیان کرد و اظهار کرد: تا زمانی که انقلابی بودن و جهادی کار کردن در کالبد ما وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران شکست ‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه اگر خواستار ادامه راه شهدا هستیم، باید غیرمحافظانه از انقلاب حفاظت کنیم، افزود: خیلی از افراد خود را انقلابی معرفی می‌کنند، اما بسیاری از افراد نیز از اینکه خود را انقلابی معرفی کنند، خجالت می‌کشند.

در پایان این مراسم نیز اصغر گنج خانلو و ولی الله کلامی به یاد شهدای غواص استان به مدیحه سرایی پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلابی گری اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..