تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شنبه ۳۰ بهمن ماه

مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان بروجرد و دلفان امروز شنبه 30 بهمن به دلیل بارش برف و سرمای هوا تعطیل است.

*تعطیلی مدارس استان تهران

به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان تمامی پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی آموزش و پرورش پردیس، رودهن، دماوند ، فیروزکوه، ملارد، شهر قدس و شهریار امروز (شنبه) ٣٠ بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

 

 

مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: فعالیت تمامی ادارات و مدارس و دانشگاه‌ها و بانک‌های مهران و دهلران به دلیل هجوم ریزگردها تعطیل شد. 

*08:25 تعطیلی برخی از مدارس استان کردستان در نوبت صبح

منتشلو مسول روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کردستان گفت:به دلیل بارش برف،لغزندگی معابر،برودت هوا و مسدود بودن برخی ازمسیرهای روستایی امروز شنبه کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان های سنندج،سقز،دیواندره،بانه،سروآباد،مریوان،بیجار،دهگلان،قروه و مناطق زیویه،کلاترزان،سریش آباد و کرانی در سطح شهر و روستا درنوبت صبح تعطیل است.

وی افزود:شروع بکار مدارس روستایی بخش مرکزی شهرستان کامیاران ومنطقه موچش درنوبت صبح ازساعت ۹ و۳۰ دقیقه صبح خواهدبود.

*01:04تعطیلی مدارس کرمانشاه شنبه 30 بهمن

آموزش و پرورش استان کرمانشاه به دلیل سرما و یخبندان فردا شنبه 30 بهمن وضعیت مدارس شهرستان های ذیل بدین شرح است:

مدارس ابتدایی شهرستان های پاوه، باینگان و نوسود تعطیل و شروع به کار مدارس متوسطه اول و دوم  اين ۳شهرستان از ساعت 9/30 است.

ضمن اینکه ساعت شروع به کار مدارس پیش دبستانی، ابتدایی  و متوسطه اول همه شهرستان ها و مناطق استان به استثنای ۳ شهر سرپل_ذهاب ، قصرشیرین و گيلانغرب از ساعت 9/30 صبح است.

مدارس شهرستان شیروان و فاروج به علت بارش سنگین برف و برودت هوا تعطیل شد.

به علت بارش برف و سرمای هوا مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی فردا شنبه 30 بهمن تعطیل است.

 مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی شیفت صبح زاهدان، نصرت آباد و میرجاوه تعطیل شد.

19:07 تعطيلی در مدارس خراسان شمالی

به علت بارش برف سنگین و برودت هوا مدارس شهرستان فاروج در همه مقاطع در دو نوبت صبح و بعدازظهر فردا شنبه 30 بهمن تعطیل است.

فردا، تمام مقاطع تحصیلی صبح و عصر در مشهد تعطیل است.

با توجه به تشدید شدت بارندگی و پیش‌بینی ادامه‌ی بارش‌ها تا پایان روز جمعه و وجود مشکلات در رفت و آمد دانشجویان و استادان به شهر جهرم، تمامی کلاس‌های روز شنبه 30 بهمن‌ماه تعطیل است. 

به دلیل بارش برف و برودت هوا در استان گیلان ، فعالیت آموزشی همه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فردا شنبه 30 بهمن تعطیل است.

 انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شنبه ۳۰ بهمن ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..