تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح صندوق حمایت از پژوهشگران با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد تومان

افتتاح صندوق حمایت از پژوهشگران با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد تومان/ با تاسیس پارک علم و فناوری جدید این دانشگاه پذیرای ۹۰ شرکت دانش بنیان می‌شودابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های پژوهشی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های پژوهشی خوبی در چارچوب سیاست‌های کلان کشور و با توجه به اسناد بالادستی مانند نقشه جامع ملی دارد که برنامه‌های راهبردی نیز در همین راستا در دانشگاه در حال انجام است.

وی بیان کرد: نگاه ما به مقوله پژوهش به صورت ملی و بنیادی است تا بتواند منجر به گسترش مرزهای دانش شود و کشور را در تراز بین المللی ارتقا ببخشد.

واشقانی ادامه داد: دانشگاه آزاد به عنوان یک مرکز آموزشی نسل سوم وظیفه سنگینی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه دارد و ما معتقدیم که دانشگاه باید مسئله محور و ماموریت‌گرا باشد تا بتواند وابستگی کشور را از دنیا کم کند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد عنوان کرد: پژوهش‌های کاربردی این دانشگاه باید در راستای برآورده کردن نیازهای جامعه و به خصوص صنعت باشد که دانشگاه با این رویکرد برنامه‌های خود را تنظیم می‌کند، زیرا نقش دانشگاه آزاد در توسعه علم و فناوری بیش از گذشته شده است.

واشقانی تاکید کرد: در بخش علم و فناوری نیز دانشگاه علاوه بر تولید علم و دانش، نگاه ویژه‌ای به تبدیل علم به ثروت دارد تا کالا و خدمات برای شکوفایی هرچه بیشتر کشورمان در بازارهای داخلی به دست مردم برسد.

وی اظهار داشت: ‌دانشگاه آزاد اولین بخش خصوصی است که مجوز تاسیس پارک علم و فناوری دارد که این امر برای حمایت بیش از گذشته شرکت‌های دانش بنیان فعال در این دانشگاه است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد افزود: اکنون 30 شرکت دانش بنیان در حوزه علم و فناوری در حال فعالیت هستند و تا پایان ساخت پارک علم و فناوری 60 شرکت دیگر نیز مستقر می‌شوند در راستای حمایت از این شرکت‌ها صندوق حمایت از پژوهشگران با سرمایه اولیه 10 میلیارد تومان تاسیس شده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح صندوق حمایت از پژوهشگران با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..