تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به بیش از 32 هزار نفر در برف و کولاک/ نجات جان 4 نفر از زیر بهمن در خلخال

سلامت نیوز: امدادگران هلال احمر به 32 هزار و 400 نفر در 26 استان کشور به علت بارش برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات ،اظهار داشت: از روز 23 بهمن تا ساعت 7 صبح امروز 26 استان کشور به جز ایلام، بوشهر،سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی و هرمزگان شاهد وقوع برف و کولاک هستیم.

وی ادامه داد: در این مدت دو هزار و 291 امدادگر به 32 هزار و 400 نفر امدادرسانی کردند و هفت هزار و 500 نفر هم اسکان اضطراری یافتند.

به گفته رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر، امدادگران در 275 جاده،شهر و جاده برف گیر 29 زن باردار را به همراه 46 نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل کردند.

سلیمی از نجات یافتن 4 نفر از زیر بهمن روستای مورستان خلخال خبر داد و افزود: متاسفانه دو نفر بر اثر ریزش بهمن در روستای دروسور جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه سه هزار و 890 خودرو از برف رها سازی شد،تاکید کرد: امدادرسانی در 14 استان کشور همچنان ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به بیش از 32 هزار نفر در برف و کولاک/ نجات جان 4 نفر از زیر بهمن در خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..