تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال شکایت آوا دختر مرحوم حسن جوهرچی به پلیس فتا (عکس)

جنجال شکایت آوا دختر مرحوم حسن جوهرچی به پلیس فتا

به گزارش ایران ناز ، فوت بازیگر مشهور سینمای ایران ، مرحوم حسن جوهرچی طرفداران وی را بسیار متالم و بهت زده کرد . حسن جوهرچی بازیگر مشهور تلویزیون و سینما در 48 سالگی بر اثر مشکلات ریوی و کبدی از دنیا رفت . سن وی هنگام مرگ و حاشیه های مربوط به عدم پیوند کبد و… باعث جنجال ها و بحثهای زیادی بین طرفداران ایشان شد . به گزارش ایران ناز آوا جوهرچي راجع به فوت پدرش احتمال قصور را داد و از شکايت عليه شرور هاي شبکه مجازي به پليس فتا گفت.

آوا جوهرچي درباره پدرش که در بهمن ماه امسال به علت نارسايي کليه و کبد، مشکل تنفسي شديد، و در نهايت افت شديد فشار خون در بخش icu فوت شد با گذاشتن يک پست در اينستاگرام خود گفت:

جنجال شکایت آوا دختر مرحوم حسن جوهرچی به پلیس فتا (عکس)

دوستان عزيزم، ما در حال پيگيري علت فوت پدرم و قصور احتمالي، اگر اتفاق افتاده باشد، به صورت قانوني هستيم. افرادي که زير پست ما يا عکس‌هاي پدرم، حرف‌هاي نامربوط مي‌زنند، سريعا به پليس فتا گزارش داده مي‌شوند. باقي دوستان مهربانمان که همراه و همدرد هستند، دستانشان را مي‌بوسيم.

 

گفتني است که زنده ياد حسن جوهرچي در فيلم هاي سينمايي«ضيافت»، «سلطان»، «دو زن»، «دختري به نام تندر» حضور داشت، اما او با بازي در سريال «در پناه تو» سال 73 به شهرت رسيد، همچنين آخرين کار تلويزيوني وي در سريال « آرام مي‌گيريم» و آخرين حضور سينمايي وي در فيلم«آبي» بود.شايان ذکر است که سال 89 در برنامه ويژه ماه مبارک رمضان شبکه 3 سينما در برنامه‌اي به نام «ماه عسل» نيز مجري‌گري کرد

مطالب مرتبط:

تصاویر گریه خانواده حسن جوهرچی در مراسم تشییع

تصاویر و فیلم مراسم تشییع حسن جوهرچی

بیماری و علت اصلی فوت حسن جوهرچی تشریح شد

فیلم واکنش همسر و پسر حسن جوهرچی به فوت وی

واکنش هنرمندان به درگذشت حسن جوهرچی ( عکس )

 جزئیات تشییع پیکر حسن جوهرچی

دلیل فوت حسن جوهرچی روشن شد

حسن جوهرچی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون درگذشت +جزئیات

گفتگویی خواندنی با حسن جوهرچی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال شکایت آوا دختر مرحوم حسن جوهرچی به پلیس فتا (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..