تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه زناشویی موفق، خانم ها سورپرایز کنید

کارشناس مشاوره خانواده در رابطه اینکه چگونه می توانیم رابطه زناشویی را مستحکم تر کنیم گفت: اگر می خواهید زندگی شما از یک زندگی صرف فقهی و قانونی خارج شود می بایست تمام تلاش شما این باشد که یک زندگی عرشی داشته باشید.
فاطمه پرسا اظهار کرد: یعنی همدیگر را بخاطر خدا دوست داشته باشید و همه کارهایی را که ممکن است در زندگی حادث شود ابتدا قربه الی الله سپس در جهت رضایت یکدیگر گام بردارید.
وی افزود: در همه زندگی ها امکان بروز مشکلات وجود دارد پس با تدبیر درست و هم صحبت شدن و رفع موانع کردن میتوان مشکلات را تا از سر راه زندگی برداشت و گذشت را سر لوحه زندگی قرار دادن به زندگی قوام می بخشد.
کارشناس مشاوره خانواده گفت: سعی کنید همیشه به استقبال همسر خود بروید اگر وسیله در دستش دارد از او بگیرید و تشکر نمایید . حتما با روی گشاده و ارتباط کلامی موثر با او برخورد کنید. به آراستگی ظاهری و آرایش توجه ویژه کنید البته در حدی که همسرتان می پسندد.
پرسا افزود: حتماً به شکلی خود را بیاراید که اعتماد همسرتان جلب شود که فقط برای او خود را آماده می کنید نه برای نامحرم  و در گفتگو زبان سرزنش و تیغ دار نداشته باشید.
وی ادامه داد: اقتدار شوهرتان را حفظ کنید و به خصوص در مقابل دیگران حرمتش را نگه دارید و علاقمندی خود را به او ابراز نموده و او را برای خود منشاء افتخار بدانید.
کارشناس مشاوره خانواده گفت: با آماده نمودن منزل و آراسته کردن خانه وتنوع در غذا و نظافت مناسب می تواند در تحکیم روابط همسری تاثیر گذار باشد البته اگر با عشق انجام شود و ابراز گردد که بخاطر محبت های شما وچون همسرم دوست داشته آماده نمودم و رابطه جنسی با شور وعشق و داوطلبانه داشته باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه زناشویی موفق، خانم ها سورپرایز کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..