تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه زناشویی در نامزدی، درست یا غلط؟

نامزدی خود به خود یک رابطه هست. اگر منظور شما رابطه‌ی جنسی است باید بگویم که رابطه ی صمیمی بین یک مونث و یک مذکر هم خود به خود نوعی از رابطه ی جنسی است. برای اینکه درست بودن یا غلط بودن رابطه ی جنسی را بدانیم باید ابتدا رابطه را بشناسیم و سپس کاربرد سکس را در رابطه بدانیم. به طور خلاصه باید گفت که اصولا رابطه باید سالم باشد و رابطه ناسالم را نباید ادامه داد. رابطه ی سالم یعنی رابطه‌ای که طرفین احساس می‌کنند برنده شده‌اند و در غیر این صورت ناسالم است. طبعا سوء استفاده و یا احساس آن، نشانگر رابطه ناسالم است.
از سوی دیگر رابطه زناشویی، ابزرای است برای عمق دادن به رابطه صمیمانه دو جنس مخالف. پس باید رابطه ای وجود داشته باشد و این رابطه سالم باشد و به عمق نهایی رسیده باشد تا رابطه زناشویی در آن رابطه کاربرد داشته باشد. نتیجتا با عنایت به موقتی بودن ذات رابطه نامزدی، رابطه زناشویی نمی‌تواند جایگاهی داشته باشد. البته منظور از رابطه زناشویی در این جا شامل هر نوع تماس پوست به پوست نمی‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه زناشویی در نامزدی، درست یا غلط؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..