تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 10 بازیگر برتر هالیوود د&#

در این فیلم موزیکال ستارگانی همچون رایان گاسلینگ، کریستین بیل، کیت بلانشت، رونی مارا، ناتالی پورتمن، هیلی بنت، وال کیلمر، بنیسیو دل تورو و مایکل فاسبندر ایفای نقش می‌کنند.

 به گزارش سینماخبر، فیلم سینمایی "ترانه به ترانه" به کارگردانی "ترنس مالیک" 17 مارس 2017 به اکران عموم در خواهد آمد. 

 
این فیلم درامی امریکایی با فضایی موزیکال است که نویسندگی آن را نیز "ترنس مالیک" بر عهده دارد. در ابتدا قرار بود "مالیک" این اثر را با نام "بی وزنی" روانه بازار کند اما حالا و با توجه به پایان مراحل پس از تولید نام فیلم عوض شده است.

در این فیلم موزیکال ستارگانی همچون رایان گاسلینگ، کریستین بیل، کیت بلانشت، رونی مارا، ناتالی پورتمن، هیلی بنت، وال کیلمر، بنیسیو دل تورو، هالی هانتر و مایکل فاسبندر ایفای نقش می‌کنند که از میان این بازیگران، ناتالی پورتمن، کیت بلانشت، رایان گاسلینگ و رونی مارا از بخت های اصلی اسکار 2017 محسوب می شوند. 

 
"ترانه به ترانه" داستانی دارماتیک و عاشقانه میان یک زن و مرد روایت می کند که زندگی شان با حسادت، وسواس و در آخر با خیانت دچار فروپاشی می شود. 
 
"ترنس مالیک" یکی از مشهورترین سینماگران امریکا بوده که آخرین فیلم وی یعنی "سفر زمان" به زودی اکران عموم خواهد داشت. وی برای نویسندگی و کارگردانی فیلم "درخت زندگی" توانست نخل طلای کن برای بهترین کارگردانی را از آن خود نماید. 


 
این فیلم با وجود کارگردانی وی و حضور 10 تن از ستارگان سینمای جهان به یکی از شانس های اصلی جشنواره های معتبر جهانی برای کسب جوایز بهترین فیلم و کارگردانی ذر سال آینده مبدل شده است. 

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 10 بازیگر برتر هالیوود د&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..