تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت های خیابانی باز هم قربانی گرفت /تصاویر(+18)

حمله ها و سرقتهای خیابانی باز هم قربانی گرفت +تصاویر(+18)

او بعد از اینکه به بیمارستان انتقال پیدا کرد و کمی هوشیاری اش را به دست آورد گفت:داشتم به خانه دوستم می رفتم که در یک لحظه مورد حمله قرار گرفتم، وقتی برگشتم دو دختر را دیدم، یکی از آنها با مشت چندین بار محکم و با تمام قدرت به صورت من کوبید، بعد موهایم را گرفت و من را روی زمین انداخت و شروع کرد به کشیدن و دوباره من را به خشونت هرچه تمام کتک زد.زمانی دست از حمله کشید که دوستش به او گفت دیگه کافیه! باید اینجارو ترک کنیم، فکر کنم اون مرده!

حمله ها و سرقتهای خیابانی باز هم قربانی گرفت +تصاویر(+18)

مادر امیلی می گوید: وقتی به بیمارستان رسیدم و دخترم را دیدم، گریه ام گرفت،چون چهره اش به سختی قابل شناسایی بود و نمی توانست چشمهایش را باز کند، اصلا باورم نمی شود که کسی بتواند چنین بلای وحشتناکی بر سر یک انسان دیگر بیاورد.من به عنوان یک مادر واقعا قلبم شکسته و امیدوارم که برای فرزندان شما هرگز اتفاقی شبیه به این پیش نیاید.

حمله ها و سرقتهای خیابانی باز هم قربانی گرفت +تصاویر(+18)

دختر من از سندروم اسپریگر رنج می برد و نمیتواند در مواقع بحرانی به سرعت واکنش درست انجام دهد و همین شاید بیشتر باعث شد تا از یک دختر کتک بخورد و به چنین وضعی دچار شود.فکر می کنم باید مجازات های سخت تری برای اینگونه جنایات در نظر گرفته شود تا کمتر شاهد مواردی شبیه به این باشیم.

گفتنی است یک دختر مظنون به سرقت، مدت کوتاهی پس از این ماجرا توسط پلیس دستگیر شد که فعلا با قرار وثیقه تا زمان دادگاه آزاد شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت های خیابانی باز هم قربانی گرفت /تصاویر(+18)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..