تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال اکران «نفس‌های آرام» در هنر و تجربه/ جلوه‌های ویژه «به شیرینی فرهاد» در اروپا ساخته می‌شود

احتمال اکران «نفس های آرام» در هنر و تجربه/ جلوه های ویژه «به شیرینی فرهاد» در اروپا ساخته می شودمیثم هاشمی طباء کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت «نفس های آرام» به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر آماده نمایش است و منتظر دریافت پروانه نمایش هستیم که احتمالا در بخش هنر و تجربه اکران می شود اما هنوز زمان آن مشخص نیست.
 
وی درباره روند ساخت «به شیرینی فرهاد» عنوان کرد: قصد شروع ساخت دکور این فیلم در ایران و اطراف شاهرود را داریم که حدود دو ماه طول می کشد. از سویی لوکیشن های بخش ارمنستان نیز قطعی شده است و قسمتی از فیلمبرداری ما در شهرک غزالی خواهد بود.
 
وی ادامه داد: فیلمبرداری این اثر حدود سه ماه طول می کشد و جلوه های ویژه آن که بسیار سنگین است، در اروپا انجام خواهد شد که امیدوارم با این تفاسیر به جشنواره فیلم فجر سال آینده برسد.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال اکران «نفس‌های آرام» در هنر و تجربه/ جلوه‌های ویژه «به شیرینی فرهاد» در اروپا ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..