تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهردار شیراز: مشکل خیابان زند در اسرع وقت برطرف می شود

در پي فرو نشست زمين در خيابان زند شهردار شیراز: مشکل خیابان زند در اسرع وقت برطرف می شود

استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: بارش شدید باران طی چند روز اخیر اگر چه باعث خوشحالی مردم شیراز شد اما مشکلاتی را نیز به دنبال داشت از جمله فرونشست بخشی از خیابان زند باریک که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

شهردار شيراز در خصوص علت فرونشست زمين در اين بخش از خيابان زند باريك گفت: بارش باران شديد در پنج شنبه شب در يك بازه زماني كوتاه و نيز نوع نامناسب خاك اين منطقه باعث فرونشست بخشي از خيابان زند باريك در محل ايستگاه مترو و پروژه مشكلاتي براي مردم شد.
عليرضا پاك فطرت افزود: البته ما پيش بيني چنين اتفاقي را داشتيم و ابن يك رويداد طبيعي است البته جنس خاك اين منطقه نيز در اين زمينه تاثير داشت و اين در حالي است كه پيش از اين قرار نبود ايستگاه مترو در اين محل ساخته شود اما با درخواست بازاريان و مصوبه شوراي شهر قرار شد اجراي اين ايستگاه به گونه اي كه باعث بسته شدن خيابان نشود آغاز شود كه اين اتفاق رخ داد.
شهردار شيراز اضافه كرد: در بارندگي اخير نيز بارش بيش از 50 ميلي متر باران در يك محدوده زماني كوتاه و نوع خاك باعث شد تا زمين در بخشي از خيابان در نزديكي ايستگاه مترو بازار كه عمق آن 10 تا 15 بهتر است فرو نشست كند و اين حفره ايجاد شود كه با پيشگيري شهرداري براي ممانعت از بروز مشكل انشعاب گاز و برق در اين منطقه قطع شد.
شهردار شيراز با اشاره به پارگي لوله انتقال آب هاي سطحي و ورود آب به حفره ايجاد شده به عنوان مشكل ديگر در اين حادثه گفت: در همين راستا شهرداري شيراز با استفاده از پمپ حفاري قوي به صورت 24 ساعته در حال تخليه آب از اين حفره است و برنامه ريزي براي ترميم اين بخش انجام شده و مشكل خيابان زند ظرف روزهاي آينده و در اسرع وقت برطرف مي شود.
پاك فطرت ادامه داد: با توجه به وقوع اين حادثه از شهروندان تقاضا داريم تا طي روزهاي آينده و تا زمان رفع مشكل در مسير خيابان زند حد فاصل دروازه سعدي تا چهار راه زند تردد نكرده و از مسير هاي جايگزين استفاده كنند.
گفتني است، در اين حادثه بخشي از تونل قطار شهري در محل ايستگاه بازار وكيل در خيابان زند باريك فرو نشست به گونه اي كه يك پايه ستون برق و يك درخت در اين حفره فرو رفت و انشعاب گاز و برق بخشي از محدوده قطع و مسير خيابان تا اطلاع ثانوي قطع شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهردار شیراز: مشکل خیابان زند در اسرع وقت برطرف می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..