تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم بوکس نوجوانان اراک قهرمان استان مرکزی شد

به گزارَش ایرنا، تیم های بوکس شهرستان های خمین و ساوه نیز به ترتیب عنوان های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.
در بخش انفرادی این مسابقات نیز، در وزن 48 کیلوگرم سبحان صحرایی و محمدرضا رجبی از اراک، وزن 48کیلوگرم امیرحسین احمدی پناه از اراک، وزن 52 کیلوگرم سجاد پارسا از اراک و محمدرضا نوروزی از شازند، وزن 54کیلوگرم محمدرضا لطفی و حمیدرضا فراهانی از اراک، وزن 57 کیلوگرم بهزاد اسکندری از اراک، 60 کیلوگرم دانیال الفتی زاده از ساوه و وزن 66کیلوگرم علیرضا نصیری از خمین عناوین برتر را به دست آوردند.
مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان استان مرکزی روز جمعه با شرکت 30 ورزشکار از شهرستان های اراک، ساوه، خمین، شازند و زرندیه به مناسبت دهه فجر در خانه بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
بیش از 700 ورزشکار در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات بوکس این استان فعالیت می کنند.
3017/ 6013خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم بوکس نوجوانان اراک قهرمان استان مرکزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..