تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ نخستین استیضاح مجلس دهم

کد خبر: ۴۸۲۱۴۶

۴۷  بازدید

مجلسی‌ها فردا اولین جلسه علنی این هفته پارلمان را با دستور کار استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌کنند.

روزنامه دنیای اقتصاد: مجلسی‌ها فردا اولین جلسه علنی این هفته پارلمان را با دستور کار استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌کنند.

این نخستین استیضاحی است که مجلس دهمی‌ها تجربه خواهند کرد. عباس آخوندی اما پیش از این نیز استیضاح را تجربه کرده است؛ او مهرماه سال 94 از سوی مجلس نهمی‌ها استیضاح شد که البته رای مخالف نمایندگان به طرح استیضاح او، آخوندی را بار دیگر در راس وزارت راه ابقا کرد.

با این همه برخی رسانه‌ها از احتمال حضور حسن روحانی در جلسه استیضاح آخوندی برای دفاع از او خبر می‌دهند؛ خبرگزاری میزان به نقل از یکی از اعضای هیات‌رئیسه مجلس نوشت: «برای جلسه استیضاح روز یکشنبه آخوندی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی رسما و به‌صورت مکتوب از حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دعوت کرده است و به احتمال زیاد رئیس‌جمهوری در این جلسه حضور می‌یابد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ نخستین استیضاح مجلس دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..