تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترک شکم در بارداری، پیشگیری بهتر از درمان

ترک های دوران بارداری با عمل زیبایی برطرف می شود؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: ترک های دوران بارداری با عمل زیبایی برطرف می شود؟
 
پاسخ از دکتر مهران همت خواه، متخصص جراح عمومی، پلاستیک و ترمیمی:
معمولا بهتر می شود. بهتر است شما در دوران بارداری خود شکم خود را با روغن بادام تلخ یا لوسیون های چرب کننده استفاده کنید. این کار می تواند بسیار از ترک خوردن زیاد شکم جلوگیری کند. در واقع خشکی پوست باعث ترک خوردن شکم در دوران بارداری می شود. اما زمانی که شکم ترک می خورد از بین بردن آن به راحتی نیست. با استفاده از بعضی لیزرها این کار را انجام می دهند. در صورتی که افزایش ورن بیش از حد باشد این ترک ها را تشدید می کند. بنابراین حتما تحرک مناسب داشته باشید، پوست شکم خود را چرب نگه دارید و به درستی مراقبت های لازم را در طول دوران بارداری انجام دهید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترک شکم در بارداری، پیشگیری بهتر از درمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..