تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الجزیره: اظهارات وزیر دفاع آمریکا در مونیخ به نگرانی‌های اروپا پایان نداد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، علیرغم دفاعیات وزیر دفاع آمریکا در مونیخ، نگرانی کشورهای اروپایی از سیاست های دولت جدید آمریکا ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، وزیر دفاع آلمان به هیئت آمریکایی حاضر در کنفرانس امنیتی مونیخ در مورد برخورد یکسان آمریکا با روسیه و متحدان غربی واشنگتن هشدار داد و گفت امنیت و ثبات اتحادیه اروپا به نفع آمریکاست، همانگونه که اتحاد اعضای ناتو هم به نفع آمریکاست.

اورسولا فان درلاین  همچنین درباره مساوی دانستن تروریسم و اسلام هشدار داد.

وی گفت: نباید مبارزه با تروریسم را به جبهه ای برای مقابله با اسلام و مسلمانان قرار دهیم زیرا این رویکرد باعث افزایش خشونت و تروریسم می شود. در مقابل وزیر دفاع آمریکا تلاش کرد تا از نگرانی های اروپایی ها بکاهد. وی در سخنان خود از ناتو دفاع کرد اما این سخنان نتوانست نگرانی اروپایی ها را از اظهارات مقامات آمریکایی از بین ببرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الجزیره: اظهارات وزیر دفاع آمریکا در مونیخ به نگرانی‌های اروپا پایان نداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..