تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ دست بردار نیست/ درخواست عجیب از کشورهای عربی درباره ایران

وز"، ترامپ رییس جمهور آمریکا در حالی از اتهام زنی های خود درباره ایران دست برنداشته است که بار دیگر در جدیدترین اظهارات خود ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، ترامپ خواستار افزایش فشار هر چه بیشتر علیه ایران شد و این کشور را به حامی اول تروریسم در جهان عنوان کرد.

در همین حال هم دولت آمریکا درخواست عجیبی از کشورهای عربی برای تشکیل پیمانی شبیه به ناتو برای مقابله با ایران کرده است.

روزنامه آمریکایی در مطلبی در حالی که ادبیات ضد ایرانی دونالد ترامپ و برخی از اعضای دولت او ادامه دارد، از مذاکرات واشنگتن با متحدان عربی برای تشکیل ائتلافی نظامی علیه ایران خبر داده است.

وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از چندین مقام خاورمیانه ای نوشت: دولت ترامپ در مذاکرات با متحدان عربی(آمریکا) است تا آنها یک ائتلاف نظامی تشکیل دهند؛ ائتلافی که برای مقابله با ایران دشمن مشترکشان، با اسراییل تبادل اطلاعاتی خواهد داشت .

در گزارش به نقل از 5 مقام کشورهای عربی دخیل در مذاکرات بین دولت ترامپ با کشورهای عربی آمده است: ائتلاف مذکور کشورهایی از قبیل عربستان سعودی و امارات عربی متحده که به صورت اعلانی دشمنان اسراییل هستند و همچنین مصر و اردن که از مدتهای قبل معاهدات صلح با اسراییل دارند را شامل خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ دست بردار نیست/ درخواست عجیب از کشورهای عربی درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..