تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش اقدامات سازمان بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی راه اندازی و حمایت از 16 هزار بنگاه خرد در مناطق مختلف کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی

شنبه، 30 بهمن 1395 ساعت 06:112017-02-18سياسي

در راستای مردمی کردن اقتصاد مقاومتی، سازمان بسیج سازندگی سیاست ها و برنامه هایی دارد که کوتاه مدت و زود بازده بوده و با اولویت در روستاها و مناطق محروم مرزی اجرا می شود؛ - راه اندازی و حمایت از 16 هزار بنگاه خرد در مناطق مختلف کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای مردمی کردن اقتصاد مقاومتی، سازمان بسیج سازندگی سیاست ها و برنامه هایی دارد که کوتاه مدت و زود بازده بوده و با اولویت در روستاها و مناطق محروم مرزی اجرا می شود؛ طرح های سازمان بسیج سازندگی مبتنی بر ظرفیت های داخلی و محلی است و به تامین امنیت غذایی کمک بزرگی خواهد نمود.

سازمان بسیج سازندگی اقدامات موثر و کلیدی و مهمی در اقتصاد مقاومتی انجام داده است که از جمله آن می توان به حمایت از بنگاه های خرد و منطقه ای برای فعالیت در اقتصاد اشاره کرد.

در ادامه گزارشی از فعالیت های این سازمان در این زمینه ارائه می شود: اصول کلی حاکم و فلسفه برنامه های بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی 1- انتظارات مقام معظم رهبری برآورده شود.

2- موجب عمق بخشی و کارآمدی نظام شود.

3- در اولویت نیازهای کشور و کار زمین مانده باشد.

4- مردمی کردن اقتصاد از طریق تکیه به مردم 5- قابل حمایت نهادهای دولتی، عمومی یا خصوصی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش اقدامات سازمان بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی راه اندازی و حمایت از 16 هزار بنگاه خرد در مناطق مختلف کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..