تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت/ سیدرحیم نعمتی تعهدات بی تضمین ترامپ به اروپایی ها

ترامپ در حال حاضر یک نوع بازی زیکزاگی را برای پیشبرد بهبود در روابط با روسیه در نظر گرفته تا از یک سو با گرفتن مواضع ضد روسی التهاب موجود در واشنگتن را تسکین دهد و رضایت خاطر اروپایی ها را هم تأمین کند و از سوی دیگر، - زمینه های همکاری با روسیه را تعریف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از سیدرحیم نعمتی نوشت: مایک پنس، معاون رییس جمهور امریکا، امروز در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی می کند تا بعد از نزدیک به یک ماه سردرگمی اروپایی ها نسبت به سیاست امریکا، به آنها اطمینان بدهد که امریکا در قبال تعهداتش به اروپا پایبند است.

خبرگزاری رویترز این موضوع را به نقل یکی از مشاوران سیاست خارجی کاخ سفید و مسئول رسیدگی به این سفر منتشر کرده که به رویترز گفته: زمانی که اروپا و امریکا با هم باشند، ما احساس امنیت و شکوه بیشتری می کنیم.

این نخستین سفر پنس به خارج امریکا و به خصوص اروپا از زمانی است که به همراه دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا، در بیستم ژانویه گذشته به کاخ سفید وارد شدند.

گفته های قبلی ترامپ در مورد نحوه تعامل دولتش با اروپا و ناتو از یک سو و روابط نزدیک با روسیه از سوی دیگر، باعث ایجاد یک نوع سردرگمی در میان سران اتحادیه اروپا شده بود تا آنجا که کسانی مثل فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه یا فران�




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت/ سیدرحیم نعمتی تعهدات بی تضمین ترامپ به اروپایی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..