تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یونیسف:یک میلیون کودک اوکراینی به کمک فوری نیازدارند

جوانا باربرس نماینده صندوق کودکان سازمان ملل 'یونیسف' در اوکراین روز جمعه با انتشار گزارشی وضعیت کودکان محروم شرق اوکراین را بحرانی خواند وخواستار توجه جامعه جهانی به وضعیت آن ها شد.
وی در این گزارش یاد آور شده است که میلیون ها کودک این منطقه باگذشت سه سال از آغاز بحران این کشور زیر باران گلوله ها و حملات غیر قابل پیش بینی زندگی کرده اند.
باربرس در ادامه گفته است که بسیاری از مدارس شرق اوکراین بدلیل بمباران ها و حملات مسلحانه ویران شده و شمار زیادی از خانواده های اوکراینی در این منطقه از دسترسی به سوخت، آب آشامیدنی و بسیاری از نیاز های اولیه محرومند.
نماینده یونیسف افزوده است در حالی که نزدیک به یک میلیون و700 هزار تن از ساکنین این منطقه در ادامه این بحران کار و درآمد خود را از دست داده اند هزنیه های اولیه زندگی بطور روزمره رو به افزایش بوده است.
امنیت جانی و سلامت روانی بسیاری از آن ها بدلیل نقض مکرر آتش بس بطور مستمر در معرض خطر است
وی بویژه وضعیت نزدیک به 200 هزار تن از خانواده هایی را که همجوار با مناطق مرزی تحت کنترل نیروهای دولتی زندگی می کنند شرایطی مرگبار توصیف کرده و نوشته است که بنا بر گفته مسئولین آموزشی و کارشناسان روانی ادامه شرایط فعلی را برای بسیاری از کودکان این خانواده ها مخرب دانسته و ادامه این وضعیت آنها را دچار روان نژندی (نوعی بیماری روانی یا رفتاری) و افسردگی کرده است.
جوانا باربرس بار دیگر خواستار رعایت آتش بس مورد توافق در چهارچوب توافقنامه مینسک که در سال 2015 به امضا طرف های درگیر رسیده شد و از همه گروه های درگیر خواست تا به حقوق انساندوستانه بین المللی احترام بگذارند.
نماینده یونیسف درنهایت یاد آور شد که از مجموع 31 میلیون و300 هزار دلار بودجه درخواستی این نهاد برای تامین نیاز های بهداشتی، تغذیه ،آموزش، آب آشامیدنی و خدمات بهداشتی کودکان آسیب دیده در این بحران تاکنون فقط 10 درصد آن تامین شده وخواستار تامین هرچه سریع تربودجه مورد نیاز شد.
اروپام-م-چ**شبس*1488 *انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یونیسف:یک میلیون کودک اوکراینی به کمک فوری نیازدارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..