تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان ملل: یک میلیون کودک در شرق اوکراین نیازمند کمک فوری هستند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مقامات سازمان ملل گفتند یک میلیون کودک در شرق اوکراین به کمک های بشردوستانه فوری نیازمند هستند و این رقم در طول یک سال تقریبا دو برابر شده است.
به گزارش آسوشیتدپرس از سازمان ملل، آژانس کودکان ملل متحد (یونیسف) روز جمعه این آمار را گزارش داد.
یونیسف در این گزارش بیان می کند از زمانی که نیروهای دولتی و شورشیان جدایی طلب مورد حمایت روسیه در آوریل سال 2014، درگیر شدند، بیش از 9 هزار 800 نفر کشته و 1 میلیون 700 هزار نفر دیگر نیز آواره شده اند.
اوضاع اوکراین در این ماه در بدترین درگیری ها از زمان توافق صلح سال 2015، تشدید شده است.
طبق گزارش یونیسف هزاران کودک در مناطق در معرض درگیری ها زندگی می کنند و در حدود یک پنجم مدارس شرق اوکراین دچار خسارت و یا به کلی ویران شده است.
سازمان ملل می گوید 3 میلیون 800 هزار نفر به دلیل جنگ نیازمند کمک هستند. این سازمان در سال جاری برنامه بشردوستانه 214 میلیون دلاری برای اوکراین تدارک دیده بود که کمتر از 3 میلیون دلار آن تاکنون جمع شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان ملل: یک میلیون کودک در شرق اوکراین نیازمند کمک فوری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..