تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنتاگون: سرکرده های داعش از رقه به دیر الزور منتقل شده اند

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، دیویس تاکید کرد که برخی از مقام های لجستیک ویژه داعش نیز رقه را ترک کرده و عملیات خود را به منطقه پایین دست رود دجله منتقل کرده اند.
سخنگوی پنتاگون افزود: برخی از نیروهای داعش نیز رهسپار شهر مادان سوریه در نزدیکی رقه شده اند.
شهر «رقه» سوریه از جمله مناطقی است که داعش از سال 2013 آن را اشغال کرد، این شهر پس از آن که «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش، خلافت خودخوانده اسلامی اعلام کرد، این شهر را به عنوان مرکز «امارات اسلامی» تعیین کرد.
این اظهار نظر درحالی مطرح می شود که هفته گذشته (23 بهمن ماه) همزمان با پیشروی نیروهای دمکراتیک کرد سوریه در اطراف شهر رقه و تخریب پل های این شهر از سوی ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا، عناصر داعش برای جنگ و ورود به جنگ خیابانی در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌ بودند.
جف دیویس سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) هفته پیش درخصوص آخرین تحولات شهر رقه سوریه گفته بود: نیروهای دموکراتیک سوریه داعش را در همه مناطق رقه زیر فشار قرار داده اند.
یک گروه حقوق بشری سوری نیز درخصوص رفتار داعش با غیر نظامیان شهر رقه گفته است این گروه ساکنان منازل و صاحبان فروشگاه‌ها و مراکز تجاری را مجبور کرده تا سنگرهایی را در مقابل منازل و مغازه‌هایشان ایجاد کنند.
خاورم**9363*شبس*1613*مترجم: محمد تدو*انتشار: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنتاگون: سرکرده های داعش از رقه به دیر الزور منتقل شده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..