تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بمب اتمی نصرالله» در دستان برداران ترامپ چه می‌کند؟

به گزارش افکارنیوز،

معاریو نوشت جولز و ادی ترامپ، دو برادر دونالد ترامپ، صاحبان شرکت شیمیایی حیفا هستند و حدود 9 سال قبل مجوز راه اندازی و استفاده از این مخازن را دریافت کرده اند.

این روزنامه دربارۀ این موضوع که افراد زیادی از این امر مطلع باشند، اظهار تردید کرد. رژیم صهیونیستی پس از تهدیدهای نصرالله در فوریه گذشته، به شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی وعده داده بود که مخازن آمونیاک را به نقب منتقل ساخته و به خطر آن پایان دهد؛ چون موشک های حزب الله می تواند با هدف قرار دادن آن ها انفجار عظیمی ایجاد کند که به مرگ ده ها هزار صهیونیست منجر خواهد شد.

پس از تهدید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره هدف قرار دادن این مخازن در صورت بروز جنگ، محافل سیاسی و رسانه ای رژیم صهیونیستی آن را «بمب اتمی نصرالله» نامیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بمب اتمی نصرالله» در دستان برداران ترامپ چه می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..