تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم نهضت ما زنده ایم در سپاه ناحیه دالاهو

مراسم نهضت ما زنده ایم در واحد مقاومت فاطمیه سپاه ناحیه دالاهو با حضور جمعی از دانش آموزان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان دالاهو در این نشست گفت: همایش «نهضت ما زنده‌ایم» برگرفته از زندگی نامه و خاطرات معصومه آباد از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس است که خاطرات مقاومت وایثارگری‌های خود را در قالب کتابی با عنوان ما زنده‌ایم انتشار داده است.


وی افزود: دختران جوان و نوجوان نسل امروز باید از زندگی این بانوان و زنان شهید درس بگیرند که در سخت‌ترین شرایط دست از حجاب،ولایت‌مداری، مقاومت و دفاع از ارزش‌ها نکشیدند و تا پای جان مبارزه کردند .


در ادامه سرگرد حسینی فرمانده بسیج دانش آموزی دالاهو بیان کرد: نهضت ما زنده‌ایم یک نهضت خود جوش مردمی است که در آن دختران جوان با بهره‌ گیری از کتاب من زنده‌ام و الگو قرار دادن دختر جوان ایرانی که توانست دشمن را به زانو در آورد و در دوران اسارت خود‌گویی دشمن اسیر اقتدار، صلابت، ایمان و شجاعت این دختر جوان بوده است، اعلام کنند با تبعیت از ولایت به این موضوع می‌بالیم و در جهت رشد و پیشرفت کشور قدم برمی‌داریم .


وی با بیان اینکه هدف از این تجمع مبارزه باجنگ نرم دشمن است، بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ عمومی دفاع مقدس با ارائه الگوهای عملی حضور زنان در این عرصه، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بین نسل جوان وهمچنین ارتقای نگرش و بینش دختران سرزمین‌مان از جمله اهداف مهم این نهضت است.


وی یادآور شد: ما پیرو مکتبی هستیم که در این مکتب مولا و مقتدای ما امام علی‌(ع) و امام حسین(ع) هستند و دختران بسیجی بایستی پا جا پای شیرزنان کشورمان بگذارند و مقاومت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم نهضت ما زنده ایم در سپاه ناحیه دالاهو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..