تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوسنی به حکم دیوان بین المللی دادگستری در مورد صربستان اعتراض خواهد کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز از سارایوو، عضو مسلمان و بوسنیایی نهاد ریاست جمهوری بوسنی روز جمعه اعلام کرد کشورش به حکم دیوان بین‌المللی دادگستری که در آن صربستان از اتهام نسل کشی تبرئه شده است اعتراض خواهد کرد. این اقدام با وجود هشدار همتایان صرب و کروات این فرد که گفته اند چنین اعتراضی باعث یک بحران سیاسی خواهد شد صورت می گیرد.
باقر عزت بگوویچ که رهبری بزرگترین حزب بوسنی موسوم به SDA را برعهده دارد در یک کنفرانس خبری گفت: « ما به حقیقت علاقمند هستیم و فرایند آشتی بر اساس حقیقت است.»
بر اساس حکم سال 2007 دیوان بین المللی دادگستری، صربستان از مسئولیت مستقیم کشتار ، تجاوز و « پاکسازی قومی » در بوسنی تبرئه اما نتیجه گیری شد که صربستان در عمل به مسئولیت خود برای جلوگیری از این نسل کشی قصور کرده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوسنی به حکم دیوان بین المللی دادگستری در مورد صربستان اعتراض خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..