تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه شهر قم در سال 96 چقدر است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  براي سال آينده شهرداري قم دو هزار ميليارد تومان پيش‌بيني شده است اما به صورت غير مستقيم چهار هزار ميليارد تومان در شهر قم هزينه مي‌شود و با استفاده از اين مبلغ ۲۰ پروژه بزرگ برنامه‌ريزي شده است .  

به گزارش تیترشهر،سید مرتضی سقائيان‌نژاد پيش از ظهر امروز در آيين افتتاح و بهره‌برداري از پروژه‌هاي مديريت شهري از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري كه در سالن همايش‌هاي شهرداري قم برگزار شد، با بيان اينكه سفر رهبر انقلاب اسلامي در سال ۸۹ تصويب ۷۱۵ پروژه مختلف با اعتباري بالغ بر هزار و ۷۰۰ ميليارد تومان را به دنبال داشته است، اظهار كرد: اين پروژه‌ها خدمات‌رساني گسترده به شهروندان را رقم زده است.

سال آينده چهار هزار ميليارد تومان در شهر قم هزينه مي‌شود
شهردار قم با اشاره به اينكه سال ۹۴ برنامه راهبردي در شهر قم نداشته‌ايم، اضافه كرد:‌ سال گذشته ۵۰ ميليارد تومان از اعتبارات دفتر رهبر انقلاب اسلامي در اختيار شهرداري قرار گرفت كه اين مبلغ به بركتي براي اقدامات شهرداري تبديل شده است.

سقائيان‌نژاد تجهيز ۱۳ ايستگاه آتش‌نشاني با استفاده از اعتبار ۳۰ ميليارد توماني را يكي از دستاوردهاي شهرداري قم برشمرد و گفت: آتش‌نشاني از نظر استاندارد جايگاه نخست را در كشور به خود اختصاص داده است.

 وي از افتتاح ۲۴ بوستان با استفاده از اعتبارات دفتر رهبري و شهرداري ياد كرد و ادامه داد: گل‌آرايي اين بوستان‌ها با پايان فصل سرما انجام مي‌شود كه با توجه به اقليم قم اين بوستان‌ها مي‌تواند براي شهروندان بسيار كارآيي داشته باشد.

شهردار قم با بيان اينكه كمپينگ فدك و غدير در اعتبارات سفر رهبري مورد توجه قرار گرفته است، مطرح كرد: ۲۴۰ هزار تن آسفالت در شهر قم انجام شده كه نزديك به ۱۵۰ هزار تن از آن با استفاده از اعتبارات رهبري تامين شده است.

سقائيان‌نژاد توجه به بافت‌هاي فرسوده را از ديگر اولويت‌هاي مورد نظر پروژه‌هاي رهبري دانست و عنوان كرد: تملك ۴۰۰ پلاك طرح چهل‌اختران به فازهاي مختلف تقسيم‌بندي شده و در دستور كار قرار گرفته است.

 وي خاطرنشان كرد: در سال جاري نزديك به ۳۰ ميليارد تومان از محل اعتبارات دفتر رهبري و ۶۰ ميليارد تومان ديگر از محل اعتبارات شهرداري براي تكميل پروژه‌هاي مديريت شهري اختصاص داده شده است.

شهردار قم با تاكيد بر اينكه كارهاي انجام شده در قم همانند شمعي در مقابل خورشيد است، اضافه كرد: ارزش حوزه‌هاي علميه و شخصيت‌هاي حوزوي براي همگان مشخص است به همين علت كارهاي انجام شده حق قم است و براي اينكه بتوانيم به شان اصلي اين شهر برسيم بايد كارهاي فراگيري انجام شود.

سقائيان‌نژاد با اشاره به اينكه ۱۴ پروژه نيمه‌تمام در شهر قم تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد، مطرح كرد: تكميل فاز دوم بلوار آيت‌الله بروجردي به منظور رفع مشكل پرديسان، تقاطع‌هاي غير هم‌سطح شهداي ۱۵ خرداد و شهداي مدافع حرم، تقاطع مقداد، فاز سوم بلوار زائر، پروژه ميدان امام خميني(ره)، بلوار شهيد كريمي، مجتمع انارستان، بلوار دانش، ساختمان‌هاي شهرداري منطقه سه و پنج، خيابان‌هاي انارستان و حكمت از جمله اين پروژه‌هاست.

وي از خريد ۴۰ دستگاه اتوبوس با استفاده از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب ياد كرد و گفت: باغ پرندگان در مساحت ۱۰ هكتار فاز نخست و دوم خود را به پايان رسانده و باغ گياه‌شناسي در ۱۶ هكتار نيز در سال آينده آغاز مي‌شود.

شهردارقم يادآور شد: براي بودجه سال آينده شهرداري قم دو هزار ميليارد تومان پيش‌بيني شده اما به صورت غير مستقيم چهار هزار ميليارد تومان در شهر قم هزينه مي‌شود و با استفاده از اين مبلغ ۲۰ پروژه بزرگ برنامه‌ريزي شده است.

سقائيان‌نژاد با بيان اينكه از ابتداي سال آينده هشت مجموعه بزرگ فرهنگي، ورزشي و تفريحي كلنگ‌زني مي‌شود، تصريح كرد: حمايت‌هاي مسئولان استاني، دستگاه‌هاي اجرايي، حوزه‌هاي علميه، ائمه جماعات و شوراي اسلامي شهر وحدتي را به دنبال داشته كه سبب پيشبرد اهداف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه شهر قم در سال 96 چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..