تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع ارتباط جویم لارستان به دلیل شكستن سد/ گرفتاری عشایر در سیلاب‌ها

گروه اجتماعی: در پی بارش‌های شدید باران طی روزهای اخیر در لارستان، راه ارتباطی بخش جویم این شهرستان با جاده اصلی به دلیل شكسته شدن سد بسته شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پی بارش‌های شدید باران طی روزهای اخیر در مناطق استان فارس از جمله لارستان، برخی از راه‌های ارتباطی این شهرستان دچار اختلال شد.

امروز، 29 بهمن در پی شكسته شدن سد، ارتباط بخش جویم لارستان با جاده اصلی بسته شد كه تلاش‌ها برای بازگشایی این مسیر همچنان ادامه دارد.

جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان در این رابطه گفت: تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان با تلاش راهداران باز است و تنها راه ارتباطی بخش جویم به طور موقت مسدود شده است که هم‌اکنون چند دستگاه ماشین‌ راهداری در حال بازگشایی و ایمن‌سازی این محور است.

وی با بیان اینكه بارش باران موجب تخریب برخی از منازل قدیمی در شهر لار شده است، گفت: قریب 40 خانه در این شهر دچار آسیب جدی شده‌اند كه صاحبان آن‌ها در حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی به‌صورت موقت اسكان داده شده‌اند.

حسنی همچنین به تمهیدات لازم برای عشایر این شهرستان نیز اشاره كرد و گفت: در برخی از مناطق عشایرنشین این شهرستان تعداد بسیاری از عشایر به همراه احشام آنان گرفتار سیل شدند كه امدادرسانی به آنان ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع ارتباط جویم لارستان به دلیل شكستن سد/ گرفتاری عشایر در سیلاب‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..