تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک‌رسانی به سیل‌زدگان روستای ملگه بخش آبدان

مسعود تنگستانی در حاشیه بازدید از روستای ملگه به خبرنگار مهر گفت: پس از ۴۸ ساعت بارندگی بی‌وقفه و سرریز شدن آب سد شمالی شهر آبدان، روستای ملگه بخش آبدان در محاصره سیلاب قرار گرفته بود و عبور و مرور به روستا متوقف شده بود.

وی ضمن تشکر از عنایت فرماندار و عوامل هلال احمر  و راهداری بیان داشت: ظهر  امروز با حضور بخشدار آبدان و مسئولین راهداری و هلال احمر شهرستان دیر، با استفاده از ماشین آلات سنگین راهداری و شهرداری، ورود به روستا مقدور و کار امدادرسانی به روستائیان انجام شد.

وی ادامه داد: الحمدالله کار امدادی بلافاصله در دستور کار بخشداری قرار گرفت و مشکلات این روستا حل شد.

تنگستانی در پایان از صبر و حوصلگی مردم روستای ملگه تشکر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک‌رسانی به سیل‌زدگان روستای ملگه بخش آبدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..