تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع تازۀ اتحادیه اروپا و آژانس انرژی اتمی دربارۀ برجام

موضع تازۀ اتحادیه اروپا و آژانس انرژی اتمی دربارۀ برجام

بین الملل > دیپلماسی - واحد مرکزی خبر نوشت: اتحادیه اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی بر حمایت از برجام و عمل به وظایف خود در قبال توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.

«آژانس بین المللی انرژی اتمی» اعلام کرد: اتحادیه اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی بر حمایت از برجام و عمل به وظایف خود در قبال توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.

پایگاه اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی نوشت: اتحادیه اروپا و آژانس انرژی اتمی در پنجمین نشست سالانه مقامات ارشد خود که این هفته در بروکسل برگزار شد، برای تقویت همکاری خود در خصوص مجموعه ای از فعالیت های هسته ای از جمله کاربردهای انرژی هسته ای در علوم،گامهایی برداشتند.

نماینده عالی اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترکی که برای برجام تشکیل شد، در خصوص تداوم اجرای برجام، به تماس‌های نزدیک با آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه می دهد. اتحادیه اروپا پشتیبانی فنی مانند تجهیزات و آموزش در اختیار آژانس قرار می دهد. اتحادیه اروپا همچنین درباره همکاری دو جانبه اش با ایران در اجرای الحاقیه سوم برجام بویژه در حوزه ایمنی هسته ای و تحقیقات، اطلاعاتی دریافت کرد.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع تازۀ اتحادیه اروپا و آژانس انرژی اتمی دربارۀ برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..