تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه:از کار دفاعی تیمم راضی نبودم

رضا جعفری پس از شکست تیمش مقابل سایپا البرز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گل هایی که دریافت کردیم بر روی اشتباهات خط دفاعی ما بود در غیر این صورت می توانستیم حریف را شکست دهیم.
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه افزود: بی شک اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشتند اکنون در خانه جشن پیروزی می گرفتیم اما متاسفانه این مهم رخ نداد.
وی ادامه داد: در تایم های اول، دوم و سوم بازی همه چیز بین دو تیم مساوی پیش می رفت اما در تایم چهارم در حالی که ما حملات متعددی داشتیم حریف از ضد حملات به خوبی استفاده کرد و 2 گل به ما زد.
جعفری با اشاره به این که سایپا از بازیکنان ملی پوش بی شماری برخوردار بود گفت: سایپا تیم با کیفیتی بود و بر روی ضد حملات به خوبی عمل می کرد.
وی با بیان این که 50 درصد از عملکرد بازیکنانم راضی بودم افزود: ما نسبت به سایپا تیم با تجربه تری بودیم لذا از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم. ما می توانستیم خیلی بهتر باشیم اما در بسیاری از مواقع بازی دقت لازم را نداشتیم.
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه عنوان کرد: ما هنوز هم شانس صعود به فینال را داریم و اگر بچه های تیم در مرحله برگشت، بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند قطعا پیروز میدان خواهیم بود.
تیم نفت امیدیه در صورت برد با تفاضل گل بیشتر نسبت به سایپا به مرحله فینال رقابت های لیگ برتر واترپلو صعود خواهد کرد.
دیدار بین دو تیم نفت امیدیه و سایپا البرز در مرحله برگشت پلی آف لیگ برتر واترپلو روز 6 اسفندماه به میزبانی سایپا برگزار خواهد شد.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه:از کار دفاعی تیمم راضی نبودم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..