تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌حل جدید برای عابران موبایل باز پشت چراغ‌قرمز / عکس

راه‌حل جدید برای عابران موبایل باز پشت چراغ‌قرمز / عکس

به گزارش خبرآنلاین، شهرداری منطقه Bodegraven-Reeuwijk در هلند در حال آزمایش سیستم جدیدی است تا بتواند مشکل عابران موبایل به‌دست را حل کند.

کمپانی موسوم به HIG Traffic Systems با راه‌اندازی پروژه Light Line+ سیستمی را مورد آزمایش قرار داده که مجهز به نوار نازک ال ای دی در پیاده‌رو پشت چراغ‌قرمز است تا هشدار لازم را به کاربر عبوری بدهد.

«Kees Oskam» عضو شورای شهر دراین‌باره می‌گوید مردم به‌طور فزاینده هنگام راه رفتن با موبایل از رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده، گیم بازی کرده و یا واتس اپ خود را چک کرده و موسیقی گوش می‌کنند و از آنجایی که ما نمی‌توانیم روند مذکور را وارونه کنیم و با در برابر تحولات فناورانه مقاومت کنیم، سعی کرده این با استفاده از این پروژه مردم را قبل از ورود به چهارراه خطرناک، آگاه کنیم.

«مارک هافمن» از HIG به سایت خبری OmroepWest گفت استفاده از گوشی هوشمند توسط عابران و دوچرخه‌سواران یک مشکل عمده در شهرهای بزرگ‌شده و مثلاً در شهر لاهه، ترامواها مجبور به توقف اضطراری هستند چراکه یک نفر رعایت نکرده و «سر در گوشی» وارد خط شده است.

در حال حاضر سیستم جدید نزدیک چند مدرسه نصب‌شده و پس از موفقیت در سایر تقاطع‌های برگزیده نصب خواهد شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌حل جدید برای عابران موبایل باز پشت چراغ‌قرمز / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..