تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروازهای فرودگاه مشهد لغو شد

کد خبر: ۴۸۲۰۶۵

۹۵۲  بازدید

تمام پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به دلیل شرایط بد آب و هوایی لغو شد.

خبرگزاری تسنیم: یکی از مسافران پرواز 1034 مشهد تهران هواپیمایی ماهان به تسنیم گفت:‌ باید ساعت 17 پرواز ما انجام می‌شد،‌ اما با یک ساعت تاخیر سوار هواپیما شدیم و حدود 2 ساعت است که در هواپیما منتظر انجام پرواز هستیم.

وی با بیان اینکه گویا باند فرودگاه هاشمی‌نژاد به دلیل بدی آب و هوا بسته شده است، تصریح کرد:‌ سایر شرکت‌های هواپیمایی با توجه به این وضعیت اقدام به پیاده کردن مسافران و جابجایی آنها به سالن فرودگاه کرده‌اند، اما با این وجود مسافران پرواز ماهان همچنان در داخل هواپیما به نوعی حبس شده‌اند.

وی تاکید کرد: کسی از خدمه پروازی و خلبان هواپیما هم پاسخگوی وضعیت بلاتکلیفی مسافران نیست.

آقایی مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از باطل شدن همه پروازهای فرودگاه‌ هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه به دلیل شدت بارش برف و کاهش دید پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود،‌ افزود:‌ به دلیل کاهش دید پروازی به کمتر از 500 متر پروازهای این فرودگاه تا اطلاع ثانوی لغو شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروازهای فرودگاه مشهد لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..