تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم حکمی ۲ قهرمان مسابقات والیبال جام شهدای حکمی میناب شد

مسابقات جام یادواره شهدای حکمی میناب با قهرمانی تیم حکمی2 پایان یافت.

به گزارش خبرگزار خبرگزاری بسیج از میناب، اولین دوره مسابقات والیبال به مناسبت جام شهدای حکمی میناب با حضور ۶ تیم حکمی(۱) و حکمی(۲)، پازیارت، دهو، دهوسطی و حاجی آباد در ۲ گروه ۳ تیمی در سالن ورزشی شهید مصطفی ذاکری به میزبانی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) حکمی برگزار شد.

از جمع شش تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات از گروه اول دو تیم حکمی۱ و پازیات و از گروه دوم تیم حکمی۲ و دهو با شکست رقبای خود توانستند به نسیت امتیاز برتر به مرحله بعد صعود کنند.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم حکمی ۲ و تیم والیبال دهو با شکست رقبای خود به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند و تیمهای حکمی۱ و پازیات برای کسب عنوان سومی این دوره از بازی ها باهم روبرو شدند.

در فینال این دوره از مسابقات تیم حکمی۲ با نتیجه ۳ بر ۱ تیم والیبال دهو را شکست داد و قهرمان شد و تیم حکمی۱ نیز در مسابقات رده بندی مقام سومی این بازیها را کسب کرد.

روستای حکمی با جمعیت ۵ هزار نفری ۲ شهید سرافراز تقدیم انقلاب نموده است.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم حکمی ۲ قهرمان مسابقات والیبال جام شهدای حکمی میناب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..