تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سامپائولی به شایعه هدایت بارسلونا

خورخه سامپائولی، سرمربی شیلیایی سویا در مورد شایعات احتمال حضور روی نیمکت بارسلونا صحبت کرد.​​​​​​​

به گزارش بولتن نیوز، بعد از شکست سنگین بارسلونا در فرانسه اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی لوییس انریکه در پایان فصل مطرح شده و از خورخه سامپائولی به عنوان یکی از جدی ترین گزینه ها برای جانشینی او مطرح شده است که علت نتایج خوب وی در سویا و قبل از آن تیم ملی شیلی، مورد استقبال هواداران بارسا نیز قرار گرفته است.

سامپائولی گفت: "در حال حاضر تمام فکر روی تحکیم یک فکر مشخص در سویا است زیرا این باشگاه باعث حضور من در فوتبال اروپا شده است. کاملا واضح است که شغل مربیگری شغل حقیقت و واقعیت هاست و حقیقت فعلی برای من تلاش برای سویا است.

اما در مورد فردا کسی چیزی نمی داند".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سامپائولی به شایعه هدایت بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..