تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیوند با امام حسین(ع) سعادتمندی در دنیا و آخرت را رقم می‌زند

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی در دوازدهمین سالگرد شهدای مسجد ارک گفت: اگر کسی به شکلهای مختلف با امام حسین(ع) پیوند درونی برقرار کند طبق بیان روایات در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، دوازدهمین سالگرد عروج عرشیان مسجد ارک روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی درباره منزلت امام حسین(ع) در دنیا و آخرت در قطعه ۲۳۲ بهشت زهرا(س) برگزار شد.

وی با اشاره به آیاتی که در قرآن کریم درباره انبیاء آمده اشاره کرد و ادامه داد: برای محبین ائمه(ع) نکته سعادتمندی بیان شده که زیارت عاشورا می‌باشد و برای همین درخواست می‌کنیم خدایا ما را به واسطه بهترین مخلوقاتت سعادتمند کن در دنیا و آخرت! چند نکته در این زیارت نهفته شده که اولین آن اینکه خود امام حسین(ع) آبرودار آخرت هستند و هر کسی محبت ایشان را در دل داشته باشد جایگاهی منحصر به فرد را متعلق خود گردانیده است.
مومنی افزود: همین شهدایی که در کنار مزارشان هستیم به واسطه اشک بر عزای حضرت زهرا(س) آبرودار شدند و همین از خودگذشتگی سبب شده تا عده زیادی از مردم بعد از مدتها ثواب گریه های خود را تقدیم آنان کنند، به همین جهت امام خمینی(ره) در صحیفه نور فرمودند: ما هر چه داریم از محرم و صفر دریافت کرده‌ایم! امام حسین(ع) در آخرت هم عنایتی ویژه به دوستداران خود خواهند داشت زیرا نام یکی از درب بهشت باب‌الحسین(ع) است که فقط گریه‌کنندگان داخل می‌شوند.
شاگرد آیت‌الله شب ‌زنده‌دار گفت: خداوند در مقابل جهاد همه جانبه امام حسین(ع) چند خصوصیت مهم به ایشان عطا کرده است اول اینکه خاندان ائمه(ع) از نسل ایشان بودند و مورد دوم کسی که وارد کربلا می‌شود مدت حضور او سبب افزایش عمر خواهد شد، نکته بعد خوردن خاک قبر ایشان است که شفاء خواهد بود و در انتها استجابت دعا در زیر قبه ایشان می‌باشد.
خطیب مشهور تهران در پایان گفت: هر کسی به هر شکلی با امام حسین(ع) اُنس پیدا کند ناخودآگاه آبرومند دنیا و آخرت خواهد شد زیرا نقل شده فردای قیامت از سوی حضرت زهرا(س) خطاب می‌شود خدایا وارد بهشت نمی‌شوم مگر اینکه از معاصی دوستدارن ما و البته کسانی که بر عزای فرزندم غریبم گریستند بگذری! به همین دلیل است که آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی وصیت می‌کند قبل از دفنم مرا به حسینیه آورید و بر بالینم روضه سیدالشهدا(ع) بخوانید و چنین بیانی نشان از درک حقیقت حسینی می‌باشد.
لازم به ذکر است، در ادامه مراسم جعفر طهماسبی به ذکرمصیبت پرداخت. 
محمد ایمانی‌مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیوند با امام حسین(ع) سعادتمندی در دنیا و آخرت را رقم می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..