تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو تکفیری مظنون در مرکز تونس کشته شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، ­وزارت دفاع تونس  از کشته شدن دو تکفیری مظنون در عملیات ارتش در منطقه کوهستانی قصرین در مرکز این کشور خبر داد.

این وزارتخانه اعلام کرد یک واحد نظامی عصر امروز دو تروریست را در کوه سمامه کشت و چند عامل دیگر را زخمی کرد. وزارت دفاع شمار افراد زخمی شده را مشخص نکرد.

این وزارتخانه افزود در این عملیات پاکسازی که ادامه دارد یک فرد « مظنون » دستگیر و مقادیری مهمات و همچنین سه اسلحه کشف شد.

کوه سمامه در همسایگی کوه شعانبی قرار دارد که به عنوان پشت جبهه  تکفیری ها در مرز الجزایر به حساب می آید.

تونس بعد از انقلاب 2011 با تشدید حملات تکفیری ها رو به رو است که به کشته شدن دهها نظامی، مامور پلیس و ژاندارم منجر شده است.

باجی قائد السبسی رئیس جمهور تونس روز پنجشنبه وضع فوق العاده را بار دیگر به مدت سه ماه تمدید کرد.

در تونس بعد از حمله مرگبار نوامبر 2015 وضع فوق العاده برقرار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو تکفیری مظنون در مرکز تونس کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..