تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاک شدید سبب انسداد آزادراه زنجان – قزوین شد

جواد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: کولاک شدید و عدم دید کافی تردد وسایل نقیله در آزادراه زنجان قزوین را مختل کرده و این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و محور ترانزیت زنجان – قزوین به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به انسداد محورهای زنجان – بیجار و زنجان – طارم به دلیل کولاک شدید ابراز کرد: محور زنجان – تهم - چورزق نیز به دلیل ریزش بهمن مسدود اعلام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به کولاک شدید در محور زنجان – دندی – تخت سلیمان بیان کرد: تردد در این محور امکان‌پذیر نیست و تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: کولاک شدید سبب کاهش دید و اختلال در تردد خودروها در محورهای ابهر – خدابنده و سلطانیه – خدابنده شده و پلیس راه از حرکت وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری می‌کند.

یوسفی با تأکید از هموطنان درخواست کرد: از هرگونه تردد در محورهای فوق خودداری کنند و در حالتی که سفر آنها ضروری است برای عبور از سایر محورهای مواصلاتی تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری برای خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در حال آماده‌باش هستند، بیان کرد: مسافران برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها می‌توانند با شماره‌های 1816 و 141 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاک شدید سبب انسداد آزادراه زنجان – قزوین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..