تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با 9 خودروی سدان پیشرفته 2017 آشنا شوید

در حال حاضر محبوب ترین بخش در صنعت اتومبیل، خودروهای شاسی بلند هستند، اما بسیاری از افراد هم هنوز به سدان های کوچکتر تمایل بیشتری نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلاغ"، پریسا قره گوزلو: در حال حاضر محبوب ترین بخش در صنعت اتومبیل، خودروهای شاسی بلند هستند، اما بسیاری از افراد هم هنوز به سدان های کوچکتر تمایل بیشتری نشان می دهند.

اگر شما هم از علاقمندان به اتومبیل های سدان هستید، درادامه با ما همراه باشید تا شما را با مدل های سدان سال 2017 که از فناوری های قابل توجهی برخوردارند آشنا کنیم.

1.

سدان مرسدس کلاس E سال 2017 که با قیمت پایه 52,150 دلار به فروش می رسد، برای افرادی که به دنبال اتومبیلی بهره مند از تکنولوژی های پیشرفته می گردند انتخابی مناسب است.

این اتومبیل از یک موتور بنزینی 2.

0 لیتری و چهار سیلندر با 241 اسب بخار توان برخوردار است.

این سدان فاصله صفر تا صد را در 6.

2 ثانیه طی می کند و از دنده اتوماتیک 9 سرعته برخوردار است.

سدان جدید کلاس E از عملکردی موسوم به Drive Pilot بهره می برد که به این خودرو امکان می دهد بطور خودکار با سرعتی برابر با 210 کیلومتر در ساعت براند و همچنین کنترل خودرو را با استفاده از قابلیت Steering Pilot به طور کامل تا سرعت 130 کیلومتر در ساعت و حتی در مواردی که خط کشی های مسیر بطور کامل مشخص نیستند در دست بگیرد.

با بهره مندی از ویژگی ای مشابه ویژگی Summon در تسلا، دارندگان این مرسدس هم می توانند از اپلیکیشن اسمارت فونی این اتومبیل برای پارک خودکار و یا احضار اتومبیل استفاده کنند.

این خودرو همچنین از یک سیستم رادار برخوردار است که مرتبا نقاط کور را کنترل می کند و اگر شیی در نقطه کور خودرو قرار گیرد، علایم هشدار در آینه کناری خودرو به نمایش در می آیند.

کلاس E از 64 انتخاب روشنایی داخل خودرو برخوردار است.

کنسول جلویی اتومبیل از یک پایه شارژ بیسیم و یک نمایشگر لمسی 12.

3 اینچی اینفوتینمنت برخوردار است که قابلیت درک و اجرای فرامین صوتی را نیز دارد.

2.

اگر از تسلا Model S در این فهرست نام نبریم اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم.

این اتومبیل اخیراً با استفاده از سخت افزار خودران جدیدی ساخته می شود که قابلیت های اتوپایلوت را ارتقا می بخشد و Enhanced Autopilot نام دارد.

تسلا اظهار کرده که این سخت افزار به این اتومبیل اجازه می دهد در آینده و پس از تایید رگولاتوری به خودروی خودران تغییر یابد.

مدل اس همچنین قادر است محل پارک دوبل را شناسایی کرده و بطور خودکار در آن محل پارک کند.

Enhanced Autopilot به این اتومبیل امکان می دهد که سرعت خود را با شرایط ترافیکی تطبیق دهد، بطور خودکار خط سیر را بدون نیاز به مداخله راننده تغییر دهد، بزرگراه را ترک کرده یا وارد آن شود، و پارک کند.

این اتومبیل همچنین می تواند در محیط های پیچیده تر مانور داده و در پاسخ به احضار، به سوی شما حرکت کند.

تسلا ویژگی های Enhanced Autopilot را در طی سال 2017 ارایه می کند.

زمانی که ویژگی خودران به طور کامل فعال شود، مجوزهای لازم از رگولاتوری و تاییدیه نرم افزاری دریافت شود، این اتومبیل می تواند در جاده های درون و برون شهری بدون وجود خط کشی به تردد بپردازد و در تقاطع ها نیز عملکرد بی نظیری داشته باشد.

همانند گذشته، تسلا مدل اس از یک نمایشگر لمسی عظیم 17 اینچی برخوردار است که همانند یک مرکز کنترل برای مسیریابی، اتصال اسمارت فون و کنترل آب و هوا عمل می کند.

سقف تمام شیشه ای و پانورامیک مدل اس با یک سوایپ بر روی نمایشگر LCD باز می شود.

Model S P100D Ludicrous می تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 507 کیلومتر را بپیماید.

این مدل همچنین فاصله صفر تا صد را در 2.

4 ثانیه طی می کند.

مدل اس با قیمت پایه 68 هزار دلار به فروش می رسد.

3.

مدل 2017 Lincoln MKZ از ویژگی های نیمه خودران قابل قبولی برخوردار است.

این اتومبیل از موتور 2.

0 لیتری توربو با 245 اسب بخار توان برخوردار است.

امکان تجهیز آن به موتور سه لیتری دو توربینه با 350 اسب بخار توان نیز وجود دارد.

قیمت پایه این مدل 35,170 دلار است.

این اتومبیل از کروز کنترلی برخوردار است که می تواند در ترافیک به طور خودکار حرکت ماشین را کنترل کند.

همچنین وجود Pre-Collision Assist در این مدل از تصادف این خودرو از بخش جلویی با موانع و سایر خودروها ممانعت به عمل می آورد.

Enhanced Parking Assist نیز با استفاده از سنسورهای مافوق صوت پارک دوبل را تسهیل می کند.

Lincoln همچنین تمرکز قابل توجهی را بر روی سیستم صوتی این مدل قرار داده است.

سیستم اسپیکر این خودرو از یک اسپیکر 14 و یک اسپیکر 20 Revel برخوردار است.


کلید واژه ها: اتومبیل - خودرو - سدان - محبوب ترین - شاسی بلند - پارک - انتخاب - اتومبیل های - خودروی سدان - نمایش - مرسدس - محبوب - رگولاتوری - پارک دوبل - اپلیکیشن - ساعت - آشنا - نشان - صنعت - جدید - تکنولوژی - نقاط کور - انتخابی - راننده - فناوری - اشتباه - همراه - موتور - گزارش - علایم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با 9 خودروی سدان پیشرفته 2017 آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..